معاون استاندار؛

ارزش حکومت به نیروهای انسانی است

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۳۸:۴۱
کد خبر: ۸۹۰۶۷۹
ارزش حکومت به نیروهای انسانی است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه، بازنشستگان جزو افتخارات و سرمایه های جامعه هستند؛ گفت: اگر در سال های گذشته داشتن ساختمان ها، ماشین آلات و تجهیزات خوب مورد تاکید بود اما امروز و در قرن بیست و یکم ارزش یک حکومت، جامعه و سازمان به نیروهای انسانی است که در آن مجموعه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،علی بیگ زاده در مراسم تکریم بازنشستگان استان، اظهار داشت: هر جامعه و حکومتی که بخواهد به اهداف خود برسد باید سه منبع مالی، فیزیکی و نیروی انسانی در اختیار داشته باشد.

وی ادامه داد: بالاترین، با ارزش ترین و مهمترین سرمایه یک سازمان نیروی انسانی متعهد و متخصص است.

بیگ زاده خطاب به بازنشستگان استان گفت: ۳۰ سال از عمر خود را برای خدمت به مردم گذراندید و جزو افتخارات و سرمایه های این جامعه هستید.

وی افزود: اگر امروز یک سازمان در جامعه پیشرفت و توسعه داشته مرهون زحمات نیروهای انسانی است که در گذشته تلاش کرده اند و اگر امروز شرایط و بستر خدمت گذاری به مردم فراهم می باشد در واقع توسط کارکنان دیروزی که بازنشستگان امروز هستند، به وجود آمده است.

وی خاطر نشان کرد: بازنشستگی دوره جدیدی برای افراد است که می تواند یک فرصت تلقی شود که در این دوران باید به ورزش و سلامت خود توجه ویژه داشته باشند.

بیگ زاده بر انتقال تجربه های بازنشستگان به نسل جوان تاکید کرد و افزود: سازمان ها برای این کار باید برنامه ریزی داشته باشند و همچنین باید حمایت اجتماعی، مادی و حتی عاطفی از بازنشستگان در دستور کار دستگاه های اجرایی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز