استاندار خراسان شمالی:

ارزیابی مدیران بر مبنای میزان اجرای مصوبات خواهد بود

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۷:۴۴:۱۲
کد خبر: ۸۹۲۴۱۴
ارزیابی مدیران بر مبنای میزان اجرای مصوبات خواهد بود
استاندار خراسان شمالی با نقد به گزارش های عملکرد دستگاه های اجرایی از ارزیابی تمام مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران بر مبنای میزان اجرای مصوبات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمد علی شجاعی در جشنواره شهید رجایی استان اظهار داشت : این که بخش خصوصی به چه میزان توانسته جذب سرمایه گذار داشته باشد و اینکه چند درصد پروڗه ها به اتمام رسیده از دیگر موارد ارزیابی خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه باید خروجی کار مدیران بر اساس سند توسعه استان باشد، افزود:مدیران نباید فقط کار روزمره انجام دهند بلکه عمیقا کار را دنبال کنند و دستگاه های اجرایی متولی در امر اشتغال با جدیت بیشتری کار کنند.

وی تصریح کرد: تورم یکی از معضلات استان است که همخوانی با اوضاع درآمدی ندارد لذا سازمان اقتصاد و دارایی استان باید سراغ آسیب های اقتصاد رفته و تا ده روز آینده با ارائه راهکار و پیشنهاد این مساله را به من اعلام گزارش کنند .

وی با بیان اینکه سازوکار ادبیات کاری دستگاه های اجرایی باید عملیاتی شود، اظهار داشت :خراسان شمالی جزو استانهایی قرار گرفته که موفق به کسب رضایت ملی شده اما باز هم باید دقیق تر،با سرعت بیشتر و برنامه حرکت کرد.

شجاعی تصریح کرد: به زودی در بخش تمامی مصوبات ابلاغ هایی صادر می شود بنابراین همکاری تمام دستگاه های اجرایی با افراد گمارده شده الزامیست ضمن آنکه دستگاه های اجرایی در جهت اجرایی شدن مصوبات باید قدم بردارند.

وی خاطرنشان کرد:مدیران دستگاه های اجرایی باید به فکر حل موضوعاتی همچون خواسته های مردم و معضلات موجود باشند. وی در پایان افزود:برای ساخت یادمان شهدا در هشت مکان و شش شهرستان تا بیستم شهریور ماه فرصت داده شده بود در تاریخ ذکر شده از تمامی این شهرستانها بازدید میکنیم تا نتیجه کار ارزیابی شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از دستگاه های اجرایی و فرمانداری های برتر تجلیل بعمل آمد. همچنین شعار جشنواره شهید رجایی در سال جاری افزایش اعتماد عمومی با ارتقا فرهنگ سازمانی،شفافیت،سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک عنوان شده است.

لازم به ذکر است که شاخص‌های ابلاغیه وزارت کشور در استان بررسی و پس از خود ارزیابی فرمانداری ها عملکرد آنها توسط دفاتر متناظر در استانداری مورد بررسی قرار گرفت و سپس دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری که مسئولیت دبیری جشنواره شهید رجایی استانداری را بر عهده دارد با برنامه های ابلاغی مطابقت داده و سپس تاییدیه وزارت کشور از طریق سامانه جامع مدیریت عملکرد ارسال شد و در گام آخر وزارت کشور پس از بررسی دقیق مستندات عملکردی فرمانداری‌های برتر را اعلام می نماید که این مهم در خراسان شمالی انجام شد که فرمانداری‌های شهرستان‌های مانه و سملقان، اسفراین  و بجنورد به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند .

 

نظر شما