در نشست کارگروه آرد و نان بیان شد؛

تیرخلاصی استاندار خراسان شمالی به مدیران کم کار حوزه آرد و نان

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۵:۴۸
کد خبر: ۸۹۵۵۶۸
تیرخلاصی استاندار خراسان شمالی به مدیران کم کار حوزه آرد و نان
استاندار خراسان شمالی گفت: از زمان توزیع آرد،توزیعی درست و صحیح را از مدیران این حوزه می خواهم و متولیان امر بدانند مدیران کم کار در حوزه توزیع آرد از چرخه مدیریت حذف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی در نشست کارگروه آرد و نان استاندار شنوای مشکلات از زبان متولیان امر در این حوزه بود که در پایان این جلسه دکتر شجاعی خطاب به مدیران به کنایه گفت: از طرف مردم از مدیران به خاطر مصرف نان عذرخواهی می کنم که باعث می شوند به زحمت بیافتید و کار کنید.وی مطرح کرد: کوتاهی مدیران در حوزه آرد و نان موجب ورود شورای تامین استان برای حل مشکلات شد اما باز هم در جلسات دست از خودمانی بازی برنداشته و سعی دارید خود را تبرئه کنید.

*مردم  و تاوان بی مدیریتی  

دکتر شجاعی خطاب به مدیران اجرایی حاضر در نشست اظهار داشت: به دنبال انجام وظایف خود نیستید و مردم باید تاوان این بی مدیریتی ها را بدهند این در حالی است که قانون کشور یکی است و این مشکلات در دیگر استان ها وجود ندارد. شجاعی با بیان اینکه دلسوز مردم نیستید و سطحتان مدیریت نیست، ادامه داد: مسیر توزیع آرد و نان کاملا مشخص است و اگر این چرخه به خوبی طی شود نیاز به ورود تعزیرات، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و شورای تامین استان نیست.

*ورود جدی مسئولان به چرخه ارد و نان

 نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردم برای ما مهم هستند، مطرح کرد: مدیران مربوط در چرخه توزیع آرد و نان استان باید برای حل مشکل این حوزه ورود جدی داشته باشند و هریک مباحث خود را جمع بندی و حل کنند و تنها به ابراز اطلاعات نپردازند.

 دکتر محمدعلی شجاعی با بیان اینکه مدیری که به وظایف خود به درستی عمل نکند را بر میدارم و در این مورد شکی وجود ندارد، دستور داد: شرکت غله استان یکبار برای همیشه موضوع سرانه آرد شهرستان ها را حل و فصل کند و ضعف مدیریتی خود را با توزیع مازاد آرد نپوشاند چرا که این توزیع مازاد موجب بروز قاچاق آرد در استان و ورود مجموعه نیروی انتظامی می شود.

*مدیران بی مسئول عامل بحران آرد و نان

 دکتر شجاعی مدیران بی مسئولیت را عامل بحران استان توصیف کرد و خطاب به دادستان بجنورد تاکید کرد: از فردا با بروز هر گونه تخلفی در حوزه توزیع آرد و نان با مدیر مربوطه برخورد داشته باشید.

*ضرب العجلی دیگر اما اینار در حوزه آرد و نان

 استاندار خراسان شمالی خطاب به فرمانداران دستور داد: از امروز شهرستان به شهرستان گزارش خواهم گرفت و باید با متخلفان برخورد و تا چند روز آینده صف نانوایان شکسته شود و همچنین تا ۴۸ ساعت آینده نیاز شهرستان ها به آرد با توجه به فصل کارگری و برداشت محصولات و تردد مسافران برای تعیین سرانه اعلام شود.

دکتر محمدعلی شجاعی همچنین تاکید کرد: تا ۴۸ ساعت آینده با ورود جدی فرمانداران باید وضعیت توزیع آرد و نان شهرستان ها به حالت عادی برگردد و صدای اعتراض مردمی نباشیم و با متخلفان به شدت برخورد شود.

*برچیده شدن بساط شرکت خلیج فارس در صورت کم‌کاری

 دکتر شجاعی بر تنظیم سیستم توزیع آرد دستور داد و گفت: شرکت خلیج فارس برای حل مشکلات توزیع آرد در استان حضور دارد و ما کاری با مسائل این شرکت نداریم و باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد در غیر اینصورت بساط آنان از استان برچیده خواهد شد.

وی در پایان گفت: نقش اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان در حل مشکلات باید مشخص باشد و سازمان صنعت، معدن و تجارت از آنان کار بخواهد و هیچگونه تعارفی با آنان نداشته باشد.

نظر شما