برنامه های کمیته فرهنگی و تبلیغی هفته دفاع مقدس خراسان شمالی اعلام شد/ الگوسازی و معرفی الگوهای درخشان رویکرداجرای برنامه های هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۶:۵۵
کد خبر: ۸۹۶۳۲۳
برنامه های کمیته فرهنگی و تبلیغی هفته دفاع مقدس خراسان شمالی اعلام شد/ الگوسازی و معرفی الگوهای درخشان رویکرداجرای برنامه های هفته دفاع مقدس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اعلام برنامه های کمیته فرهنگی و تبلیغی هفته دفاع مقدس این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حسین فرخنده در نخستین جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغی دفاع مقدس این استان با تاکید بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: می بایست در این راستا از ظرفیت موسسات فرهنگی و هنری و تشکل های مردمی استان بهره گیری کنیم.

وی، بر الگوسازی و معرفی الگوهای درخشان تاکید کرد و افزود: معرفی چهره های شاخص حوزه ایثار و شهادت می تواند برای معرفی فضایل انسانی و ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان بسیار موثر باشد.

فرخنده با بیان اینکه ارزش های دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان ما بسیار جذاب است، اظهار کرد: در این راستا باید برای معرفی هر چه بهتر آن به نسل جوان تلاش کنیم.

وی، در ادامه بر بهره گیری از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان یکی از ساختارهای بسیار مستعد در اجرای فعالیت های دفاع مقدس و ضرورت استفاده جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

فرخنده با بیان اینکه برنامه های مشارکتی در ایام دفاع مقدس بسیار اثر گذار و مانا خواهد بود، تصریح کرد: برگزاری شب شعر و خاطره استانی با مشارکت همه دستگاه ها در ایجاد هماهنگی و انسجام فعالیت ها که یکی از رویکردهای اصلی کمیته فرهنگی و تبلیغی دفاع مقدس است، موثر خواهد بود.

وی، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، اکران فلیم های دفاع مقدس، اجرای تئاتر هایی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری گفتمان دفاع مقدس، تجهیز و بروزرسانی کتابخانه دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، رونمایی از کتاب، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، گلباران مزار شهدا و ... از اهم برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس می باشد.

 

نظر شما