معاون سیاسی استاندار؛

مشی استان اعتدال گرایی است

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۸:۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۹۶۷۱۷
مشی استان اعتدال گرایی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری ، اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید و رعایت مشی اعتدال گرایی ، انتظار استاندار از فرماندار جدید گرمه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،ولی الله حیاتی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گرمه، اظهار داشت: مشی استاندار ایجاد تعامل با همه ارکان حاکمیت در شهرستان با هدف توسعه همه جانبه و ارتباط چهره به چهره با مردم و تلاش در جهت رفع مشکلات مردمی است.

حیاتی با تاکید بر اینکه رفت و آمدهای مدیریتی همیشگی است اما انجام اقدامات ماندگار بسیار مهم است، افزود: باید صادقانه ظرفیت ها، تنگناها و اعتبارات کشور را برای مردم بازگو کنید تا با کمک و مشارکت مردم بتوانیم مسیر توسعه کشور را شتاب ببخشیم.

وی تصریح کرد: دکتر شجاعی در راستای توسعه استان معتقد بر دو اصل مشارکت تمام ارکان حاکمیت نظام و تهیه نقشه راه می باشد که با دستور وی سند توسعه استان تهیه و به تصویب رسید.

حیاتی با بیان اینکه برش شهرستانی سند توسعه استان در اختیار فرمانداران می باشد، تاکید کرد: همه باید در راستای این نقشه راه طراحی شده حرکت کنیم.

وی مطرح کرد: سیاستهای توسعه ای استاندار در بخش های مختلف اقتصادی استان باید در دستور کار همه فرمانداران قرار گیرد.

وی ادامه داد: از زمان حضور دکتر شجاعی تا کنون بیش از ۸۷ مقام ارشد کشور یا به استان آمده اند و یا استاندار با آنان در مرکز ملاقات داشته و برای مباحث مختلف استان برنامه ریزی شده است و به رغم مشکلات اقتصادی کشور بخشی از اعتبارات وارد استان شده است.

وی افزود: بر ثبات مدیریتی اعتقاد داریم و مدیریت استان تصمیمی بر تغییر فرماندار سابق شهرستان گرمه نداشت و این تغییر به درخواست فرماندار بود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی اشاره داشت: چهل و یک سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ما گذاشته است انقلابی که امام راحل با تکیه بر مردم آن را رقم زد.

ولی الله حیاتی افزود: موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این چهل و یک سال در سایه تحریم ها و تهدیدهای دشمنان بود اما بودن مردم عامل این موفقیت ها بود و راه امروز اعتلای انقلاب مقاومت و ایستادگی حول محور ولایت فقیه است.

حیاتی گفت: امروز دشمنان انقلاب با راه اندازی جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد تفرقه میان ملت و حاکمیت هستند و به زعم خود قالب انقلاب اسلامی را از درون تهی کنند اما آنان نمی دانند مردم به رغم تمام تنگناهای اقتصادی پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند.

بر اساس این گزارش در این آیین از زحمات عبدالله قدرتی قدردانی و علیرضا گل حسنی به عنوان فرماندار شهرستان گرمه معرفی شد.

 

نظر شما