معاون استاندار تاکید کرد؛

اولویت بندی ترمیم و بازسازی پل ها و ابنیه محورهای روستاهای استان

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۴:۱۶
کد خبر: ۸۹۷۸۷۴
اولویت بندی ترمیم و بازسازی پل ها و ابنیه محورهای روستاهای استان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر بررسی و اولویت بندی ابنیه فنی محورهای استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، رضا رجب زاده در نشست بررسی ابنیه فنی محورهای استان اظهار داشت: مرمت و احداث پل ها و ابنیه های آسیب دیده در سیل در دستور کار استان می باشد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان باید تا ۴۸ ساعت آینده نسبت به ارسال اولویت ها در این حوزه اقدام کند.

رجب زاده با تاکید بر عزم ملی بر حفظ و نگهداری ابنیه فنی کشور، افزود: تحقق این هدف مستلزم داشتن گزارش شفاف و کامل کارشناسی از وضعیت پل ها و ابنیه های در دست احداث می باشد که اداره کل راه و شهرسازی استان باید نسبت به انجام این کار اقدام کند.

وی دستور داد: داشتن برنامه زمان بندی برای مرمت و احداث پل و ابنیه فنی محورهای استان بسیار مهم است و باید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تا ۴۵ روز آینده برآورد مالی پل های در دست مطالعه را ارائه کند.

رجب زاده همچنین با انتقاد از عدم انجام عملیات اجرایی پل ها و ابنیه فنی محورهایی که مطالعات آن انجام شده است خطاب به اداره کل راه و شهرسازی استان، دستور داد: تا ۴۸ ساعت آینده لیست این پل ها ارائه شود.

وی مطرح کرد: در حادثه سیل سالجاری استان برخی راه های دسترسی روستایی تخریب شد و تصمیم استان بر ایجاد مسیر جدید و شروع عملیات اجرایی توسط پیمانکار بود و بنابراین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداری شهرستان باید هر چه سریع تر مطابق با توافقنامه های انجام شده عملیات اجرایی را در دستور کار داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز