۴ حفار غیرمجاز در رازو جرگلان دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۹۸۰۷۲
۴ حفار غیرمجاز در رازو جرگلان دستگیر شدند
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی از دستگیری چهار حفار غیرمجاز در روستای داشلی قلعه شهرستان رازو جرگلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،حسین اصغر قنبرزاده اظهار کرد: به دنبال گشت و بازرسی نیروهای یگان حفاظت اداره کل، چهار حفار غیرمجاز در منطقه مرادسو رویت شدند.

وی ادامه داد: تیم یگان حفاظت رازو جرگلان با همکاری فرماندهی مرزبانی شهرستان، توانستند در یک عملیات غافلگیرانه حفاران را دستگیر کنند. 

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان خراسان شمالی با بیان اینکه یک کوزه سفالی و ادوات حفاری نیز ضبط شده است، خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند. 

قنبرزاده با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی به موقع برای حراست و حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی، فرهنگی و جلوگیری از وقوع جرائم عرصه میراث فرهنگی یادآور شد: شهروندان و هم استانی ها می توانند برای گزارش کشف اشیای تاریخی، تخریب یا انجام حفاری‌های غیرمجاز با شماره 32228954 به صورت شبانه روز با یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تماس گرفته و جلوی وقوع جرائم این حوزه و تعرض به آثار ارزشمند تاریخی را بگیرند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز