یادواره شهدا، محفلی برای اخذ روحیه و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۷:۱۵
کد خبر: ۸۹۹۶۹۹
یادواره شهدا، محفلی برای اخذ روحیه و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است
فرمانده یگان ویژه استان خراسان شمالی گفت: یادواره شهدا، محفلی برای اخذ روحیه و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سرهنگ "حسن رودباری آملی" در یادواره  19 شهید یگان ویژه استان خراسان شمالی اظهار داشت: شهدا مظهر اقتدار و استقلال کشورند که با نثار خون پاک خود عزت و امنیت را برای انقلاب اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

وی در ادامه پاسداری از دستاوردهای ارزشمند شهدا را وظیفه ای شرعی و همگانی دانست و عنوان کرد: امروز کارکنان یگان ویژه همراه با دیگر کارکنان نیروی های مسلح به ملت ایران می گویند که تا آخرین قطره خون، آماده دفاع از ایران اسلامی و ارزش های انقلاب هستند و در دفاع از امنیت کشور تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

فرمانده یگان ویژه استان خراسان شمالی یادواره شهدا را محفلی برای اخذ روحیه و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار خواند و بیان کرد: شهدا با خدای خود پیمان بستند و بر سر پیمانشان صادقانه استقامت ورزیدند و به شهادت رسیدند و بر ما تکلیف است که امروز بر مهم ترین سفارش آنها که حرکت در مسیر ولایت و آرمان های امام راحل (ره) است پیشگام باشیم.

سرهنگ "حسن رودباری آملی" در خاتمه خانواده ی معظم شهدا را سرمایه های ارزشمند معنوی و نماد صبر و استقامت توصیف کرد و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در بین اقشار مختلف مردم خصوصاً جوانان، ضامن اقتدار، عظمت و عزت نظام اسلامی بوده و یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان ایران را به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است در پایان این یادواره برای نخستین بار از نشریه یادیاران ویژه زندگی نامه شهدای یگان ویژه و تمبر یادبود این یادواره رونمایی و از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز