استاندار خراسان شمالی:

ظرفیت سپاه را داشته های خود می دانیم

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۷:۵۱:۰۲
کد خبر: ۸۹۹۹۵۶
ظرفیت سپاه را داشته های خود می دانیم
استاندار خراسان شمالی گفت: هرگاه برنامه ای در سطح استان داشتیم ظرفیت سپاه را داشته های خود دانسته و همیشه ظرفیت سپاه و همچنین دیگر ارکان نظام در کنار ما بوده است و همیشه سعی کرده ایم در کنار هم که نعمتی بزرگ است در خدمت مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی در افتتاح 686 پروژه محرومیت زدایی استان که در روستای پیربز با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار می شد؛ اظهار داشت:مجموعه سپاه پاسداران نشان داده که سال به سال که از عمر این نظام می گذرد در واژگانی همچون دفاع از وطن و مرزها، شهادت، رشادت و آزادگی بیشتر معنا پیدا می کند.

وی واژگانی همچون اقتدار،سرفرازی و سربلندی در جهان را بهترین واژگان برای توصیف مجموعه سپاه پاسداران دانست و گفت: سپاه پاسداران با چنین واژگانی پرمعناتر می شود و دلیل آنهم وجود صداقت در نیروهای سپاه است.

شجاعی در ادامه تصریح کرد: در خراسان شمالی تلاش کرده ایم با همراهی،انسجام در مسیر نظام به گونه ای عمل کنیم تا بتوانیم برنامه های دولت را محقق کنیم. وی افزود: تلاش می کنیم تا کوتاهی انجام نشود اما وقتی حضور آگاهانه توام با شعور مردم را در پیوستگی با مقام معظم رهبری و نظام می بینیم بازهم از خدمت به مردم عقب هستیم. شجاعی اظهار داشت: برنامه های بسیاری برای توسعه روستاها داریم که امیدواریم در بخش زیرساخت ها جبران گذشته ها را داشته باشیم چون مردم شایسته زندگی بهتر هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز