مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اعلام کرد؛

۸۵۰ واحد مسکونی مددجویان با همکاری سپاه در حال ساخت است

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۷:۴۷
کد خبر: ۹۰۰۶۳۸
۸۵۰ واحد مسکونی مددجویان با همکاری سپاه در حال ساخت است
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون ۸۵۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد با مشارکت سپاه در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد در حاشیه بازدید مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کشور از پروژه‌های در حال ساخت شهرستان اسفراین، گفت: طی تفاهم‌نامه منعقدشده امسال؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعهد کمک به ساخت ۸۵۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را پذیرفتند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۸۵۰ واحد در حال ساخت، ۵۰۰ مورد برای مددجویان فاقد مسکن پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی همچنین با اشاره به حادثه سیل امسال و تخریب برخی از منازل مددجویان نیز، گفت: سپاه طی خسارت‌های گسترده خانوارهای تحت حمایت این نهاد، تعهد ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی دیگر را نیز بر عهده گرفته است.

الهی راد همچنین هزینه پیش‌بینی‌شده برای ساخت هر واحد مسکونی را به‌طور میانگین ۶۵ تا ۶۰ میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: هم‌اکنون ۳۵ واحد مسکونی نیز در شهرستان اسفراین در حال ساخت است که تا آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

شایان‌ذکر است: مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کشور به همراه مدیرکل کمیته امداد استان، فرماندار اسفراین و سایر مدیران استانی و شهرستانی از پروژه‌های در حال ساخت این شهرستان بازدید کردند.

 

نظر شما