باغ موزه دفاع مقدس استان ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۴:۵۰
کد خبر: ۹۰۱۲۸۷
باغ موزه دفاع مقدس استان ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی ازپیشرفت 36درصدی باغ موزه دفاع مقدس استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،سرهنگ احیامحمد امیری در نشست خبری درجمع خبرنگاران  اظهار داشت: ساخت باغ موزه از ابتدای سال 97 آغاز شد و علی رغم مشکلات مالی که وجود داشت در پنج هزار و 300 متر بنا کلید خورده و فندانسیون به صورت کامل به اتمام رسیده است.

وی یاداورشد: مبلغ سه میلیاردتومان برای ساخت باغ موزه توسط استانداری مصوب شده اما تاکنون از سازمان برنامه و بودجه اختصاص پیدا نکرده است.

سرهنگ امیری خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس با امکانات محدود و شرایط  100 درصدی تحریم ها، نیروهای نظامی و مردم در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: هدف اصلی در هفته دفاع مقدس که فرصتی طلایی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید، نمایش دستاوردهای چهل ساله انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه برنامه های ستاد هفته دفاع مقدس در قالب 10 کمیته در بخش های مختلف برنامه ریزی شده است، گفت: اولین برنامه این هفته از روز 18شهریور در قالب تئاتر خیابانی با موضوع ایثارگران  آغاز شده و تا روز یکم مهر ماه بعد از نماز مغرب در پارک باباامان اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه فردا همزمان با 31 شهریور و اولین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح در قالب رژه توانمندی و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت طلایی است تا دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب اسلامی را نشان داده و پیشرفت‌های دفاعی خود را در جهت بازدارندگی دشمنان ارائه دهیم.

مدیرکل بنیادحفظ آثارونشرارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی با بیان اینکه در این ایام همایش روحانیون اهل سنت در بخش جرگلان برپا می‌شود، یادآورشد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه پاسداران، همایش زنان در دفاع مقدس، پیاده روی عمومی، گلباران مزار شهدا و همایش تجلیل از سربازان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

سرهنگ امیری با اشاره به اجرای تئاتر خیابانی در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: این تئاتر در با موضوع ایثارگران در بوستان ملی باباامان و گلزار شهدای گمنام به مدت چهارشب اجرا می‌شود.

وی درپایان گفت: عملیات بازی دراز از روز یکم تا چهارم مهر ماه در شهرستان گرمه بازسازی و اجرا می شود.

انتهای خبر/

منیژه سهرابی راد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز