معاون استاندار؛

تسکین آلام مردم از وظایف پزشکی قانونی است

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۱:۵۲
کد خبر: ۹۰۳۳۱۱
تسکین آلام مردم از وظایف پزشکی قانونی است
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: حوزه پزشکی قانونی جایی است که مردم در شرایط ویژه به آن مراجعه می کنند و بنابراین این سازمان باید مُسکن آلام مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان اظهار داشت: تسریع در روند رسیدگی به امور مردم و برخورد مناسب با ارباب رجوع با هدف حفظ شان و کرامت انسانی باید در دستور کار اداره کل پزشکی قانونی استان باشد. وی افزود: استان خراسان شمالی آماده کار است و فضای همدلی و هم افزایی و با هم بودن با تدابیر عالمانه استاندار و همراهی دستگاه قضایی نماینده ولی فقیه و اعضای شورای تامین استان در استان حاکم است.

حیاتی با تبریک هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: این ایام یادآور تاریخ پر افتخار و در عین حال تاریخ رنج و درد و مظلومیت ملت ایران می باشد که در آن دوران جنگ تمام عیاری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شد و هدف آنان از بین بردن انقلاب اسلامی بود اما ملت ایران در برابر این تهاجم سیل آسا ایستادگی کردند و صحنه های بی نظیری در تاریخ ایران ثبت شد

وی ادامه داد: ۴۱ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد که در این سال ها دشمنان توطئه های ریز و درشتی را علیه ما برنامه ریزی کردند اما موفق نشدند چرا که آنان از دو عامل پیوند عمیق عمیق و ناگسستنی بین ملت، انقلاب و مقام معظم رهبری و نقش مردم به عنوان پدیدآورندگان و صاحبان انقلاب غافل بودند که این دو عامل رمز ایستادگی و پویایی انقلاب ماست.

بر اساس این گزارش در آئین تکریم و معارفه مدیر کل پزشکی قانونی استان، با قدردانی از خدمات بابک سلحشور، حسن محمدزاده مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز