معاینه رایگان ۴۸۰ نفر توسط کاروان هلال احمر خراسان شمالی/ خدمات هلال احمر خراسان شمالی در همزاد جنوبی

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۰:۳۹
کد خبر: ۹۰۴۱۱۶
معاینه رایگان ۴۸۰ نفر توسط کاروان هلال احمر خراسان شمالی/ خدمات هلال احمر خراسان شمالی در همزاد جنوبی
کاروان سلامت جمعیت هلال احمر خراسان شمالی که در قالب طرح نذر آب 2 به خراسان جنوبی اعزام شده است تا کنون 480 نفر را به صورت رایگان پذیرش و معاینه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، روستاهای تابعه شهرستان «درمیان» که تحت تاثیر تنش آبی قرار دارند با ورود کاروان سلامت هلال احمر خراسان شمالی متشکل از پزشکان عمومی، متخصص، فوق تخصص و اعضای تیم سحر، خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی دریافت کردند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در این باره گفت: کاروان سلامت هلال احمر خراسان شمالی در قالب طرح ملی نذر آب 2، با استقرار در روستای کلاته نظر شهرستان «درمیان» خراسان جنوبی تاکنون 480 نفر را به صورت رایگان پذیرش و معاینه کرده اند.

محسن نجات افزود: این کاروان اهالی 12 روستای شهرستان «درمیان» را تحت پوشش خود قرار داد و با ارائه خدمات درمانی رایگان توانست بخشی از دغدغه ناشی از محرومیت های اهالی این مناطق را کاهش دهد.

 وی گفت: تاکنون حدود 7 میلیون تومان داروی رایگان نیز به مراجعان تحویل داده شده که بیشترین آن ها شامل داروهای تقویتی و مسکن بوده است.

 وی با بیان اینکه تیم سحر نیز به امداد روانی در منطقه پرداخت اظهار داشت: اعضای تیم سحر با ارائه برنامه های فرهنگی و آموزشی، 50 نفر از کودکان این روستاها را تحت آموزش های خود قرار داده و هدایایی را شامل لوازم التحریر، جعبه کمک های اولیه و البسه به آنان اهدا کردند.

 نجات گفت: مخزن آب آشامیدنی اهدایی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز با حضور فرماندار شهرستان «درمیان» و مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افتتاح و تقدیم اهالی روستای «حاجی عطا» خراسان جنوبی شد تا بخشی از محرومیت های ناشی از تنش آبی را کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در تعدادی از روستاهای شهرستان «درمیان» خراسان جنوبی، اقلام بهداشتی، زیستی و فرهنگی هلال احمر خراسان شمالی با حضور فرماندار و مدیرعامل هلال احمر این استان توزیع شد.

سهرابی راد/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز