مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی؛

ابلاغ ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بانک‌های استان

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۹:۱۶
کد خبر: ۹۰۴۶۷۰
ابلاغ ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بانک‌های استان
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ابلاغ ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مجید الهی راد در حاشیه دیدار با رئیس شعب بانک ملی و رفاه استان،  میزان اعتبار ابلاغ‌شده به بانک‌ها را  ۶۵ میلیارد تومان اعلام کرد  و گفت: طی امسال درمجموع۸۶ میلیارد تومان منابع به بانک‌های استان تخصیص‌یافته که تاکنون ۶۵ میلیارد تومان آن ابلاغ‌شده است .

وی زمان آغاز  ابلاغ دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و کارفرمایان را طی یک‌ماهه اخیر عنوان کرد و ادامه داد : هم‌اکنون پرداخت این تسهیلات در شعب مختلف بانک‌های عامل استان آغازشده است.

 وی خاطرنشان کرد:  این تسهیلات قرض‌الحسنه، در سه نوع مشاغل خانگی، خوداشتغالی و کارفرمایی تا سقف ۵۰  میلیون تومان به معرفی‌شدگان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان  شمالی در ادامه به اعتبارات اختصاص‌یافته به بانک ملی این استان اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به بانک ملی ابلاغ‌شده است که طی یک‌ماهه اخیر ۸۰۰ میلیون تومان آن جذب‌شده است.

الهی راد اضافه کرد: از محل منابع قرض‌الحسنه بانک ملی استان تاکنون ۱۹ پرونده موفق به دریافت تسهیلات اشتغال شده‌اند.

الهی راد  همچنین از ابلاغ بیش از چهار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک رفاه خبر داد و افزود: این بانک نیز در یک‌ماهه اخیر به ۱۷ پرونده متقاضیان اشتغال تسهیلات پرداخت کرده است.

وی میزان تسهیلات پرداختی در این بانک را نیز ۸۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت:تاکنون ۲۱ درصد از این منابع جذب‌شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز