همراه اول همراه یار مهربان در یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۹:۳۸
کد خبر: ۹۰۴۹۵۶
همراه اول همراه یار مهربان در یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی
مهندس هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از حمایت همراه اول در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان با عنوان "همراه اول،همراه یار مهربان"که از دهم تا پانزدهم مهر ماه امسال در مرکز این استان برگزار می شود خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علیرضا هاشمی مدیر مخابرات استان در این خصوص گفت: مخابرات منطقه و همراه اول همچون دوره قبل در راستای اجرای مسئولیتهای اجتماعی خود و در راستای حمایت از امور فرهنگی و ادبی، دریاز دهمین نمایشگاه کتاب استان به عنوان یکی از مهمترین رویداد های فرهنگی استان،  مشارکتی فعال خواهد داشت.

هاشمی با اشاره بر اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی موثر است، تصریح کرد: این نمایشگاه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی و با مشارکت مخابرات استان و همراه اول با حضور ناشران استانی و کشوری و با هدف افزایش میزان مطالعه عمومی مردم خراسان شمالی و ارتقا و توسعه استان برپا می شود.

 وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی در ترویج فرهنگ کتابخوانی بسیارموثر است اظهارداشت: بحث ترویج فرهنگ کتاب خوانی، فعالیتهای گسترده ای را می طلبد و این امر نیازمند  احساس مسئولیت تک تک افراد جامعه  در راستای پویایی این فرهنگ می باشد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی، کتابخوانی را معیاری برای شناخت فرهنگ عامه دانست و خاطر نشان کرد :هر اندازه ملتی کتابخوان باشد، میتوان به نرخ سواد ،رواج فرهنگ علم ورزی و اقتصاد دانش بنیان آن آگاه و به رونق صنعت نشر و انتشارات در آن کشور پی برد.

مهندس هاشمی در پایان ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در سطح کشور و همچنین نمایشگاه کتاب استان گفت: نمایشگاه کتاب محل عرضه جدیدترین دستاوردهای فکری و اندیشه‌ای است و امیدواریم برپایی اینگونه برنامه های فرهنگی ، شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر فکری و افزایش سرانه مطالعه در کشور بویژه جوانان و نوجوانان باشیم.

گفتنی است: در این نمایشگاه با برپایی غرفه ویژه مخابرات ،ضمن معرفی سرویسهای جدید مخابراتی ، خدمات مختلف ارتباطی در حوزه تلفن ثابت ،سیار و دیتا با شرایط ویژه به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

سهرابی راد/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز