معرفی ظرفیت های گردشگری خراسان شمالی در همایش سرمایه گذاری منطقه شرق کشور

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۹:۱۶
کد خبر: ۹۰۷۸۵۶
معرفی ظرفیت های گردشگری خراسان شمالی در همایش سرمایه گذاری منطقه شرق کشور
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری گردشگری منطقه شرق کشور، گفت: 44 بسته سرمایه گذاری به ارزش 250 میلیارد تومان برای این همایش آماده و در پنل های تخصصی ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،حبیب یزدان پناه اظهار داشت: همایش سرمایه گذاری گردشگری منطقه شرق کشور روز پنج شنبه 18 مهرماه جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

یزدان پناه افزود: این همایش با حضور استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان و در جهت معرفی فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت های گردشگری این استان ها هدف گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه 44 بسته سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به ارزش 250 میلیارد تومان برای ارائه در این همایش آماده شده است، افزود: پنج نفر از سرمایه گذاران این حوزه در پاویون های اختصاصی طرح های خود را به منظور تأمین سرمایه مالی معرفی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه راه کارهای توسعه سرمایه گذاری و رفع مشکلات سرمایه گذاران در پنل های تخصصی این همایش بررسی و واکاوی خواهد شد، گفت: در این بخش جلسه گفتگو و پرسش و پاسخ بین مسئولان و فعالان برگزار می شود که خروجی این جلسه می تواند همراه توافقات دو جانبه و چند جانبه بین بخش دولتی و خصوصی باشد.

یزدان پناه تصریح کرد: خراسان شمالی به دلیل قرار گرفتن در مسیر زائران میلیونی بارگاه امام هشتم، دارا بودن جاذبه های گردشگری و طبیعت چهارفصل و نیز تنوع فرهنگ و اقوام گوناگون، شرایط ویژه ای در زمینه گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: بهره گیری هر چه بیشتر از این پتانسیل ها به منظور جذب سرمایه گذاری، توسعه امکانات مناطق گردشگری و تبلیغات جهت جذب گردشگران از اهداف حضور ما در این همایش است.

وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری هر چه بهتر و کارآمدتر این همایش در کنار فعالان صنعت گردشگری، گام های مثبتی در جهت توسعه این صنعت در خراسان شمالی برداشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز