روابط عمومی ها موتور محرکه دستگاه ها باشند

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۱:۲۳
کد خبر: ۹۰۹۴۹۶
روابط عمومی ها موتور محرکه دستگاه ها باشند
ملک بهمن شیردل در دیدار با اعضای جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان بجنورد با اهمیت دانستن نقش روابط عمومی ها در دستگاه ها افزود: روابط عمومی ها بدنبال احیای نقش اثر گذار خود در دستگاهها باشند تبدیل به برند یک سازمان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،شیردل با انتقاد از عملکرد برخی روابط عمومی ها افزود: روابط عمومی فقط مستند سازی و اطلاع رسانی نیست بلکه وظایف دیگری از جمله نقش مشاور امین مدیر، پل ارتباطی مردم با مدیر و دستگاه و موتور محرکه دستگاهها دارند.

وی  با اشاره به اهمیت شهرستان بجنورد بعنوان مرکز استان افزود: باید روابط عمومی ادارات شهرستان و عملکرد آنها نیز نسبت به دیگر شهرستانها متفاوت باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بجنورد از روابط عمومی دستگاه های شهرستان خواست: معرفی شهرستان و انعکاس خدمات دولت در حوزه شهرستان باید جدی گرفته شود.

این مقام مسئول با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلش شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و اهمیت این دوره از انتخابات افزود: تمام نگاه دنیا به این انتخابات است و دشمن که امروز در همه ابعاد بویژه در بعد اقتصادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران به جنگ برخواسته است بدنبال عدم حضور مردم در پای صندوق های رای است و روابط عمومی ها باید با فضا سازی مناسب و استفاده از ظرفیت های مختلف در حوزه روابط عمومی و رسانه ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و مقابله با توطئه های دشمنان مردم ونظام تلاش کنند و شهرستان بجنورد بدلیل مرکزیت و بعد جمعیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تلاش ویژه شود.

حامد مسعودی فر مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بجنورد نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فرایند برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بجنورد به اهمیت روابط عمومی در ادارات شهرستان پرداخت و گفت: امیدواریم مدیران در جذب مجوز های استخدامی بدنبال افزایش کارشناسان روابط عمومی و تعریف پست روابط عمومی به تفکیک ادارات شهرستانی باشند.

در این دیدار همچنین اعضای جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان بجنورد به بیان دیدگاه ها و دغدغه های موجود در حوزه روابط عمومی شهرستان پرداختند و خواستار حمایت بیشتر مدیران ارشد شهرستان از جایگاه روابط عمومی در ادارات مرکز استان شدند.

سهرابی راد/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز