حضور دو کشتی گیرخارجی در خراسان شمالی

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۵:۲۸
کد خبر: ۹۱۵۲۶۶
حضور دو کشتی گیرخارجی در خراسان شمالی
سرمربی تیم کشتی اترک، ازحضور دوکشتی گیر خارجی درخراسان شمالی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بهروز یاری،درنشست خبری در جمع خبرنگاران استانی ،مسابقات با حضور کشتی‌گیران خارجی را از سیاست های فدراسیون کشتی دانست و گفت: بر این اساس ۲ کشتی‌گیر شامل پتریاشویلی از گرجستان در وزن ۱۲۵ کیلو و احمدنبی گوارزاتیلوف از آذربایجان در وزن ۶۱ کیلوگرم به تیم اترک افزوده می‌شوند.

یاری با اشاره به اولین رقابت این تیم در قالب مسابقات لیگ برتر که دوم آبان با تیم ایران‌مال برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تیم رقیب همواره در رقابت های آزاد و فرنگی در سکوی اول قرار داشته و بنابراین حتی اگر این رقابت را واگذار کنیم از ارزش های بازیکنان ما کم نمی شود زیرا که در رقابت های بعدی جبران کرده و به طور حتم صعود خواهیم کرد.

سرمربی تیم کشتی اترک از حضور تیم اترک در رقابت های باشگاه های جهان نیز خبر داد و افزود: در این رقابت ها قهرمانان اصلی ما که توان و لیاقت خوشحال کردن مردم استان داشته باشند، به کار گرفته خواهند شد.

یاری گفت: این تیم حاضر در لیگ برتر، با توجه به توان مدیریتی بالا و آمادگی کاملی که دارد، برای هیچ‌یک از حریفان لقمه راحتی نخواهد بود.

وی با اشاره به استفاده از کشتی‌گیران آماده برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی، اظهار داشت: کادر فنی و برخی بازیکنان حاضر در این تیم از استعدادهای برتر و سرمایه های کشتی کشورمان محسوب می شوند.

سرمربی تیم کشتی اترک خراسان شمالی تصریح کرد: تیم کشتی اترک خراسان شمالی به طور حتم در مسابقات باشگاه های جهان شرکت خواهد کرد.

وی یادآورشد: تیم اترک خراسان شمالی با 15 کشتی‌گیر که پنج نفر آن‌ها بومی استان و دو تن دیگر از کشورهای خارجی هستند از پنج‌شنبه هفته جاری نخستین دیدار خود را در لیگ برتر مقابل بازار بزرگ ایران مال در بجنورد برگزار خواهدکرد.

رئیس هیات کشتی خراسان شمالی نیزدراین نشست گفت: حمایت استاندار خراسان شمالی در شکل گیری این تیم بسیار موثر بود که جای قدردانی دارد.

عیسی پورنادری افزود: البته کمبودهایی نیز داریم ولی تلاش خواهیم کرد از داشته ها و اندوخته هایمان بهترین استفاده را داشته باشیم.

انتهای خبر/

خبرنگار منیژه سهرابی راد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز