استاندار خراسان شمالی:

اهمیت توسعه ورزش از احداث کارخانه کمتر نیست

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۰:۱۹
کد خبر: ۹۲۱۹۵۱
اهمیت توسعه ورزش از احداث کارخانه کمتر نیست
استاندار خراسان شمالی گفت: اهمیت توسعه ورزش از احداث کارخانه کمتر نیست زیرا اگر نگاهی گذرا به وضعیت ناهنجاری های اجتماعی داشته باشیم متوجه می شویم ریشه آن عدم توجه به حوزه ورزش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمد علی شجاعی در دیدار رئیس فدراسیون تیر و کمان کشور اظهار داشت:حوزه ورزش زمانی توسعه پیدا می کند که مدیری از جنس ورزش ادامه دهنده مسیر باشد زیرا این حوزه بسیار حساس بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های حوزه ورزش استان ضعیف است،تصریح کرد: اگر چه مدیرکل ورزش و جوانان و دیگران همراهی خوبی دارند ولی نداشته های بسیاری در حوزه ورزش این استان به ویژه در زیرساختها احساس می شود که توجه چندانی هم تاکنون به آن نشده است .

شجاعی با اشاره به اینکه خراسان شمالی برای مطرح شدن در سطح کشور نیازمند حضور تیم های ورزشی است، خاطرنشان کرد: چرا ورزش این استان نباید در لیگ های ورزشی، تیم داشته باشد درحالیکه ظرفیت های جوانان ورزشکار استان بسیار بالاست.

در ادامه این نشست رئیس فدراسیون تیر وکمان کشور نیز گفت: ورزش کم هزینه ترین مولفه ای است که نوانسته شادی و نشاط مردم را حفظ کند.

غلامرضا شعبانی بهار از دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی بعنوان مدیری با تجربه بالا در حوزه ورزش یاد کرد و افزود: کسی همچون دکتر شجاعی که از دل ورزش و از جنس ورزش است می تواند یک فرصت مهم برای این استان به شمار رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز