استاندار خراسان شمالی:

به هیچ وجه اجازه نخواهم داد امنیت سرمایه گذار برهم بخورد

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۹:۲۵
کد خبر: ۹۲۱۹۶۴
به هیچ وجه اجازه نخواهم داد امنیت سرمایه گذار برهم بخورد
با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی چندین طرح از سوی یک سرمایه گذار مطرح و موارد تعیین و تکلیف شد و استاندار خراسان شمالی بر ایجاد فضایی امن و قانونی برای سرمایه گذاران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمد علی شجاعی با تاکید بر این نکته که به هیچ عنوان اجازه نخواهم داد تا امنیت سرمایه گذار برهم بخورد در ارتباط با طرح ایجاد مجتمع فرهنگی تفریحی پلنگ دره اظهار داشت:اگر از سرمایه گذار حمایت نشود وقتی بخش کوچکی از کار دچار مشکل می شود کار رها می شود در حالیکه هدف اصلی سرمایه گذار، ایجاد درآمد و اشتغال است لذا ادارات متولی باید در خصوص این طرح داشته های خود را تعیین تکلیف کنند تا سرمایه گذار با مشکلی مواجه نشود.

وی افزود:تعیین تکلیف مالکیت و نحوه واگذاری زمین از سوی ادارات متولی چون راه و شهرسازی ،منابع طبیعی،آب منطقه ای،ثبت اسناد،شهرداری با مدیریت معاونت عمرانی استانداری تا ۴۸ ساعت آینده انجام شود. طرح دیگر در خصوص ساماندهی مشاغل مزاحم بود که بحث جانمایی زمین برای این طرح از سوی سرمایه گذار مطرح شد که استاندار خراسان شمالی گفت:سالهاست که بحث ساماندهی مشاغل مزاحم در کشور مطرح است که برخی صنوف به دلیل ایجاد آلودگی های صوتی نیاز به جابه جایی دارند پس ضرورت آن احساس می شود اما باید شرایط و امکانات مناسبی را برای صنوف فراهم کرد تا این افراد رغبت به جابه جایی داشته باشند لذا شهرداری بحث جانمایی زمین را مورد پیگیری قرار دهد.

دکتر شجاعی در ادامه تصریح کرد: باید این طرح فوق به صورت کامل ارائه شود لذا شهرداری،اصناف و اتحادیه ها این طرح را با اولویت صنوفی که باید جابه جا شود ،بررسی کنند و پس از یک هفته اعلام شود که البته نکته حائز اهمیت در این طرح نداشتن نگاه اجباری است. طرح بعدی مورد بررسی در ارتباط با احداث شهرک تخصصی محصولات کشاورزی بود که دکتر شجاعی اظهار داشت: این طرح باید جانمایی شده و مجور بی نام صادر شود ضمن اینکه در مسیر تردد مسافران هم باشد.

وی با بیان اینکه طرح فوق تا ده روز آینده باید تعیین تکلیف شود، خاطرنشان کرد: احداث شهرک های تخصصی کشاورزی و دام که جزو مزیت ها و داشته های اصلی این استان به شمار می رود الزامیست و ما باید بر روی داشته های این استان سرمایه گذاری انجام دهیم در غیر این صورت ادامه کار بی فایده است.

شجاعی تصریح کرد: ما به دنبال سرمایه گذار هستیم اما خود سرمایه گذار هم باید آداب ورودش را بداند ما نیز حمایت بخش دولتی،خصوصی،مدیران بانک ها و تمام مدیران متولی در این خصوص را تضمین می کنیم.

دکتر شجاعی تصریح کرد:باید نگاهی فراتر از استان داشته باشیم و به این فکر کنیم که سرمایه گذار به زبان ساده اگر پولدار نشود تا دیگر سرمایه گذاران رغبتی به آمدن پیدا نخواهند داشت. دو طرح دیگر ، تولید جداول سرامیکی و بازسازی رستوران پارک باباامان نیز مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز