آمادگی برای انعقاد تفاهم نامه در حوزه فرهنگ و هنر را داریم

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۱:۰۳
کد خبر: ۹۲۲۳۰۶
آمادگی برای انعقاد تفاهم نامه در حوزه فرهنگ و هنر را داریم
استاندار خراسان شمالی در دیدار رئیس حوزه هنری کشور از اعلام آمادگی استان جهت انعقاد قرارداد در حوزه فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: می توانیم علاوه بر این انعقاد قرارداد سالی دوبار برنامه بین المللی برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی در این دیدار اظهار داشت:اهمیت برگزاری یک برنامه هنری یا جشنواره بین المللی از احداث پل کمتر نیست و می توان برای این حوزه طرح های دائمی به ویژه برای مناطق محروم تعریف کرد.

وی افزود: هر کسی که مسئولیت کاری را می پذیرد باید تلاش بیشتری را برای انجام آن مسئولیت داشته باشد لذا در بخش حوزه هنری هم انتظار داریم نداشته هایش تامین شود.

شجاعی تصریح کرد: در خراسان شمالی و برخی بخش ها به ویژه مقوله فرهنگ ، هنر و ورزش کار خاصی انجام نشده به طوری که توقع مردم هم ازبین رفته است اما باید به مطالبات مردم در این حوزه ها پاسخ دهیم.

رئیس حوزه هنری کشور نیز در این دیدار گفت:اهتمام دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی به مسائل فرهنگی زبانزد است و این فرصت خوبی برای این استان خواهد بود.

محسن مومنی شریف اظهار داشت:این استان در حوزه هنر استعدادهای بسیاری دارد که امیدواریم در دوران مدیریت دکتر شجاعی شاهد رشد و شکوفایی این استعدادها باشیم.

وی تصریح کرد: در حوزه ادبیات و کاریکاتور این استان حرف های بسیاری برای گفتن دارد که باید منجر به انجام کارهای ماندگار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز