معاون عمرانی استاندار؛

توجه به سرمایه گذاران اولویت شهرداری ها باشد

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۶:۳۶
کد خبر: ۹۲۵۱۱۵
توجه به سرمایه گذاران اولویت شهرداری ها باشد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: توجه به بحث سرمایه گذاری و سرمایه گذاران و ایجاد درآمد پایدار باید از اولویت های شهرداری ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،رضا رجب زاده در آیین تکریم و معارفه شهردار بجنورد اظهار داشت: مدیریت شهری یکی از سخت ترین مسئولیت هاست به ویژه در این روزهایی که با کمبود اعتبارات در حوزه شهرداری روبرو هستیم اما یکی از شیرین ترین کارهاست چرا که نتایج این خدمات همیشه قابل دیدن است.

رجب زاده: شهر مانند یک موجود زنده همواره در حال تکاپو است و شهرداری ها باید ۲۴ ساعت فعالیت داشته باشد.

وی گفت: شهر بجنورد در حوزه همسطح سازی پیاده روها به نسبت دیگر شهرها دارای وضعیت مناسب تری است.

رجب زاده ادامه داد: مدیریت هماهنگ و واحد شهری برای اداره درست یک شهر الزامی است و به مانند شهرهای پیشرفته در جهان شهردار باید مدیر واحد یک شهر باشد.

وی مطرح کرد: مدیریت واحد و یکپارچه شهری برای برقراری نظم از درخواست های بحق شهرداران است.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم مدیریت هماهنگ شهری را به وجود بیاوریم، تصریح کرد: قانون باید زمینه برقراری این هماهنگی را فراهم کند تا از هدررفت زمان و اعتبارات به دلیل نبود هماهنگی ها جلوگیری کرد.

وی مطرح کرد: اهل تعامل بودن و پای کار بودن یک شهردار توانمند و کارآمد می تواند بسیاری از کمبودها را جبران و با تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی مشکلات را برطرف کند.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی افزود: دستگاه های اجرایی باید با شهرداری ها هماهنگ باشند چرا که شهرداری اولین سازمان برای مراجعه مردم جهت حل مشکلات است.

رضا رجب زاده گفت: اولین اولویت شهرداری بجنورد باید پرداخت به موقع حقوق کارکنان است.

رجب زاده همچنین توجه ویژه به سرمایه گذاران با توجه به محدودیت اعتبارات و با هدف ایجاد فضای کسب و کار، جلب مشارکت مردمی، ایجاد درآمد پایدار، بهره مندی صحیح از نیروی انسانی و توسعه خدمات الکترونیک را از دیگر اولویت های مهم شهرداری ها اعلام کرد.

در پایان این مراسم از زحمات روح الله براتیان قدردانی و هادی زارعی به عنوان شهردار جدید بجنورد معرفی شد،

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز