استاندار خراسان شمالی:

برگزاری اردوهای راهیان نور جزو اولویت ها قرار گیرد

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۳:۵۲
کد خبر: ۹۲۸۴۹۷
برگزاری اردوهای راهیان نور جزو اولویت ها قرار گیرد
استاندار خراسان شمالی از تمام دستگاه های اجرایی متولی خواست تا بحث برگزاری اردوهای راهیان نور را جزو اولویت ها قرار دهند و گفت: اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان و دانشجویان بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمد علی شجاعی در ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان اظهار داشت: ما مدیران در قبال نسل دانش آموزان و دانشجویان وظیفه عظیمی داریم تا با برگزاری اردوهای راهیان نور آنان را در این مسیر قرار دهیم تا ماحصل رشادت ها و جانفشانی ها زمان جنگ را درک کنند.

وی در ادامه سخنان تشکیل ستاد پشتیبانی را الزامی دانست و افزود: باید نیازهای ستاد راهیان نور با حضور مدیران متولی و تعریف وظایف آنان احصا شود. شجاعی با گلایه از صنایع استان نیز گفت: صنایع استان به هیچ عنوان در هیچ حوزه ای همراه و حامی نیستند و این درحالیست که در سایر استانها ، صنایع حامی تمامی حوزه ها و مسئولیت های اجتماعی هستند به طوری که بیمارستانها و راه های میلیاردی میسازند اما صنایع این استان را به حال خود رها کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما این است که هر آنچه مرتبط به این استان است را تمام و کمال انجام دهیم زیرا همه ما سهمی در آبادانی این استان داریم. وی خواستار بررسی نداشته های عمرانی بخش خراسان شمالی در اردوگاه حمیدیه اهواز شد و از اتاق بازرگانی،صنعت،معدن و تجارت و اصناف خواست تا پای کار بوده و حامیان مالی را برای این حوزه شناسایی و اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز