واگویه هایی از انفاق/ بخشندگی روح بزرگ می‌خواهد، نه پول زیاد!

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۴:۱۶
کد خبر: ۹۳۳۲۱۱
واگویه هایی از انفاق/ بخشندگی روح بزرگ می‌خواهد، نه پول زیاد!
مادر واگویه های انفاق را در گوش پسرش زمزمه می‌کرد تا در آینده دستگیر انسان‌هایی دیگر از نوع خودش باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،خیلی‌ها معتقدند انفاق و نیکوکاری تنها مختص انسان‌های متمول و ثروتمند‌است آن‌هایی که پولشان از پارو بالا می‌روند؛ و این در حالی است برخی نیز بر این باورند بخشش دلی بزرگ می‌خواهد نه جیب پرپول!

و این گزارش بیان مختصری است از گوشه‌ای از انفاق خانواده‌ای در استان خراسان شمالی که به‌رغم نیاز شدید مالی، بازهم دستگیر نیازمندان هستند.

 حمید پسر بزرگ خانواده برای اهدای کالاهای طبی مادرش که تنها چند روز، از فوتش می‌گذشت به کمیته امداد خراسان شمالی مراجعه کرد.

 صحبت‌هایش از مادرش و علاقه شدید به او دل هر شنوده‌ای را به درد می‌آورد.

 گفت: دو سالی می‌شد که مادرش به کما رفته و در این دو سال برای نگهداری از او بسیاری از دارایی اندک خانواده را نیز ازدست‌داده بودند تا شاید راه امیدی شود برای برگشت مادر به آغوش خانواده، اما دریغ!

 می‌گفت: فراق مادر برایشان طاقت‌فرسا است چراکه او غمخوار تمام بچه‌ها بود.

 حمید از تصمیم مشترک خودش و پدرش گفت: طی صحبتی که با پدرم داشتم تصمیم گرفتیم وسایل طبی که برای مادر تهیه‌شده بود را به بیماران کمیته امداد اهدا کنیم چراکه درد خانواده‌های بیمار بسیار مضاعف است.

 این خانواده باوجوداینکه به‌شدت نیازمند پول بودند اما تمامی وسایل درمانی مادرشان را به ارزش ۱۰ میلیون تومان به بیماران کمیته امداد کردند تا شاید گره‌گشای نیازمندی شود.

حمید معتقد بود: باید اول روحت پذیرای بخشش باشد و چه‌بسا افرادی که در عین فقر طبع بسیار بلندمرتبه‌ای دارند و باوجود بضاعت اندک سخاوتمند هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز