‍ جشنواره شعر صلح و دوستی، حرکتی جریان ساز در راستای دیپلماسی فرهنگ بشر دوستی

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۹:۱۰
کد خبر: ۹۳۳۲۴۳
‍ جشنواره شعر صلح و دوستی، حرکتی جریان ساز در راستای دیپلماسی فرهنگ بشر دوستی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای شعر صلح، دوستی و امید را در راستای دیپلماسی فرهنگ بشر دوستی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،محسن نجات در آیین اختتامیه نخستین جشنواره منطقه‌ای شعر صلح، دوستی و امید اظهار کرد: برگزاری این جشنواره، ارتقای فرهنگی متعالی در راستای بشر دوستی را دنبال می‌کند. فرهنگی ارزشمند با پیشینه‌ای ارزشمند و تاریخی در دیاری از اقوام و فرهنگ‌های مختلف که در صلح و صفا کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی برگزاری نخستین دوره از این جشنواره به میزبانی خراسان شمالی را به فال نیک گرفت و افزود: جمعیت هلال احمر مفتخر است علاوه بر رسالت امدادی، رسالتی عظیم بر دوش خود دارد و آن رسالت، فعالیت اجتماعی و فرهنگی است.

نجات خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در تلاش است با اجرای این حرکت بشردوستانه، جریان ساز و با نگاهی رو به جلو، مفاهیم بشردوستانه از قبیل صلح و دوستی را در جامعه گسترش دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند " هر ایده‌ای، هر اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نخواهد بود"؛ لذا تلاش کردیم تا این اندیشه و تفکر بشردوستانه را در قالب هنر منعکس کنیم و از این فرصت برای معرفی بیشتر خراسان شمالی استفاده نماییم.

وی در پایان از همکاری‌های صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و مدیرکل آن تقدیر و تشکر ویژه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز