استاندار خراسان شمالی:

دغدغه های حوزه با اهمیت راه استان باید کاهش یابد

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۱۱:۵۲
کد خبر: ۹۳۴۲۴۵
دغدغه های حوزه با اهمیت راه استان باید کاهش یابد
استاندار خراسان شمالی با اهمیت خطاب کردن حوزه راه از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خواست تا با راهکارهای جدید و تسلط کامل بتواند دغدغه های این حوزه را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمد علی شجاعی در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان اظهار داشت:مدیر ناکارآمد روند پیشرفت و توسعه استان را کند می کند و از آن سو مدیرکارآمد اگر تمام مسیر را به درستی طی کند و به حوزه کاری خود مسلط باشد می تواند گره گشا باشد نه باعث گره زدن مشکلات شود.

وی افزود : دو پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان و راه آهن اسفراین و جوین از پروژه های مهم و مصوبات سفر ریاست جمهوری است که نیازمند پیگیری های بیشتری است ضمن اینکه راه های روستایی ما هم نیازمند جهش است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی نیز گفت:از زمان حضور دکتر شجاعی در این استان شاهد ترافیک حضور مدیران ارشد به این استان هستیم که قابل تحسین است و اشراف کامل استاندار و همراهی مدیران موجب شده گام های خوبی برداشته شود.

عبدالمجید عبوری تصریح کرد: سهم خراسان شمالی از طرح اقدام ملی ۹۹۰۰ واحد مسکونی است که موجب اشتغالزایی ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم و ۹ هزار نفر به صورت غیر مستقیم می شود که این رقم اشتغالزایی کمک خوبی برای این استان خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: از مدیرکل جدید راه و شهرسازی خراسان شمالی می خواهیم این پروژه اقدام ملی را جدی تر بگیرند تا زودتر به ساماندهی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز