توزیع ۲۳۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان خراسان شمالی

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۴:۵۱
کد خبر: ۹۳۹۹۰۱
توزیع ۲۳۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع ۲۳۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،مجید الهی راد با اشاره به اینکه کمیته امداد خراسان شمالی باهدف ایجاد اشتغال پایدار متناسب با شرایط بومی هر منطقه اقدام به اجرای طرح‌های اشتغال نموده است، افزود: این نهاد در راستای احیاء و توسعه صنعت نوغانداری طی امسال ۲۳۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان توزیع کرده است.

الهی راد بابیان اینکه هم‌اکنون چهار شهرستان استان شامل بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان و فاروج در طرح گسترش نوغان فعال هستند، خاطرنشان کرد: این نهاد در تلاش است با استفاده از طرح راهبری شغلی از تمام ظرفیت درون و برون‌سازمانی برای تولید ابریشم و همچنین ایجاد اشتغال برای مددجویان استفاده نماید.

وی بابیان اینکه ۳۷ جعبه بین مددجویان بجنورد، ۳۵ جعبه در فاروج، ۱۸ جعبه در راز، ۷۰ جعبه در جرگلان و ۷۰ جعبه دیگر نیز بین مددجویان مانه و سملقان توزیع‌شده است، یادآور شد: تمامی جعبه‌های نوغان توزیع‌شده به‌صورت کاملاً رایگان از محل منابع کمیته امداد خراسان شمالی بین مددجویان توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه بسیاری از روستائیان به دلیل نداشتن شغل مناسب و درآمد کافی به شهرها مهاجرت می‌کنند تصریح کرد: کمیته امداد با ایجاد شغل برای این افراد از مهاجرت آن‌ها به شهرها جلوگیری می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز