استقرار ۴۰ پزشک متخصص جدیدالورود در دانشگاه علوم پزشکی

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۴:۳۹
کد خبر: ۹۴۰۳۴۲
40 پزشک متخصص در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی توزیع و مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در مراسم معارفه پزشکان متخصص جدید الورود به دانشگاه گفت: با وجود آن که این دانشگاه نوپا محسوب می شود، اما ظرفیت های زیادی برای پیشرفت و توسعه دارد.

دکتر سید احمد هاشمی از وجود 9 بیمارستان در خراسان شمالی خبر داد و افزود: 4 بیمارستان دانشگاهی در بجنورد وجود دارد که اقدامات و خدمات آموزشی در آنها قابل انجام است.

وی با بیان این که، این دانشگاه از نظر پرداخت کارانه نسبت به دانشگاه های دیگر جلوتر است، عنوان کرد: فراهم کردن شرایط انگیزشی و مناسب برای متخصصان جزو اولویت های ما می باشد و تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایطی بهتر، برای پایداری متخصصان در استان برای انجام خدمات بهینه به مردم بکار خواهیم بست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این مراسم آمادگی ارائه خدمت تیم درمان در چارچوب قوانین را اعلام کرد و گفت: 40 پزشک متخصص در رشته های بیهوشی، زنان و زایمان، قلب، اطفال، طب اورژانس، جراحی عمومی، ارتوپدی، آسیب شناسی، جراحی اعصاب و... در بیمارستان های دانشگاهی استان مستقر شدند.

دکتر قاسم بیانی افزود: محل خدمت همه متخصصان تعیین شده است و نیروهای متخصص می توانند در محل خدمت تعیین شده توسط دانشگاه خدمات ارائه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز