معاون سیاسی و امنیتی استاندار:

تزریق امید به جامعه از وظایف شورای اطلاع رسانی است

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۶:۳۴
کد خبر: ۹۴۰۷۳۸
تزریق امید به جامعه از وظایف شورای اطلاع رسانی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: امروز دشمنان این مرز و بوم می خواهند با روش های مختلف اسباب نارضایتی مردم از حاکمیت را فراهم کنند و بنابراین تزریق امید به جامعه بیش از هر زمان دیگری از وظایف شورای اطلاع رسانی استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، ولی الله حیاتی در پنجمین نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: هر اقدامی که در جهت کاهش مشکلات توسط حاکمیت صورت می گیرد باید در زمان کوتاه و به بهترین نحو اطلاع رسانی شود تا دسیسه های دشمنان برچیده شود.  

حیاتی افزود: وظیفه این شورا اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم است و همچنین وظیفه دارد قبل از آنکه اطلاعات از مجاری غیر مرتبط و ناصحیح به مردم اطلاع رسانی شود، اطلاعات را دقیق و به موقع به اطلاع مردم برساند.

وی ادامه داد:  امروز آنچه دشمنان نظام را به ستوه آورده است آزادی، جمهوریت و اسلامیت ماست که با تکیه بر داشته های خود رشد کرده ایم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم دشمنان غافل نیستند و پا به پای ما برای تزریق احساس یاس و ناامیدی حرکت می کنند و نیروهای داخلی نباید در دام دشمن بیفتند و بدانند دولت جدا از حاکمیت نیست و امروز همه باید ید واحد باشیم و همه در یک جبهه مستحکم تحت زعامت مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

وی اشاره داشت: در رویداد بزرگ انتخابات در اسفند ماه سالجاری وظیفه ما ایجاد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و این رویداد بزرگ باید به خوبی راهبری و اطلاع رسانی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز