بیانیه گام دوم عصاره تجربه ۴۰ ساله انقلاب

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۱۰:۰۴
کد خبر: ۹۴۰۷۴۱
بیانیه گام دوم عصاره تجربه ۴۰ ساله انقلاب
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عصاره تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی را در بیانیه گام دوم انقلاب آشکار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، آیت الله "ابوالقاسم یعقوبی " در نشست هم اندیشی اقدامات ناجا در زمینه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: دلدادگی مردم به انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها و زمینه ها و همچنین جانفشانی در راه حفظ آرمان ها و دستاورد های انقلاب اسلامی ثابت شده است.

وی با اشاره به موضوع انعطاف پذیری و جوان گرایی در بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: جوان گرایی، انعطاف پذیری و قبول کردن فکرهای نو و جدید در جامعه مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید این انعطاف پذیری، بدون انفعال و جوان گرایی با استفاده از تجربه های پختگان باشد تا به ثمر برسد.

آیت الله یعقوبی با تاکید بر اینکه جوانان ما چشمه جوشان دانش هستند، افزود: در این عرصه از انقلاب اسلامی باید از وابستگی دست برداشت تا همیشه شاگرد نباشند و علم خود را به بقیه کشورها صادر کنند.

امام جمعه بجنورد در پایان بیانیه گام دوم انقلاب را چشمه راهی برای تمام اقشار جامعه خصوصا مسئولان برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عصاره تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی را در بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی و درستی آشکار کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز