تاکیدات استاندار برای برگزاری همایش سرمایه گذاری در خراسان شمالی

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۴۳۲۸۳
تاکیدات استاندار برای برگزاری همایش سرمایه گذاری در خراسان شمالی
استاندار خراسان شمالی بر ایجاد درگاه سرمایه گذاری و انجام مکاتبات لازم برای دعوت از مهمانان خارجی جهت حضور در همایش سرمایه گذاری استان در سال آینده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، دکتر محمدعلی شجاعی در نشست هماهنگی برگزاری همایش سرمایه گذاری با مدیران اقتصادی و دستگاه های اجرایی دارای فرصت سرمایه گذاری در استان، اظهار داشت: نامه و ایمیل برای اطلاع رسانی برگزاری همایش سرمایه گذاری در خراسان شمالی به سفارتخانه های مستقر در ایران از مسیر وزات امور خارجه ارسال شود.

دکتر شجاعی افزود: همین نوع مکاتبه با سفارتخانه های ایران در سایر کشورها به ویژه کشورهای هدف انجام شود و همچنین با ایرانیان خارج از کشور به ویژه اهل خراسان شمالی و خراسان بزرگ نیز مکاتبه شود.

وی ادامه داد: شرکت ها و هلدینگ های بزرگ ایرانی و خارجی دارای سابقه سرمایه گذاری در ایران بخید به این همایش دعوت شوند و همچنین به اتاق بازرگانی ایران و رئیس کمیسیون مشترک ایران با سایر کشورها نیز اطلاع رسانی شود. دکتر شجاعی با تاکید تهیه لیست مهمانان ملی و انجام رایزنی های لازم برای حضور آنان در این همایش، تصریح کرد: در کمیسیون های مشترک ایران با کشورهای دیگر تفاهم نامه هایی امضا می شود که می تواند اسناد بالادستی ما در برگزاری این همایش باشد و در مسیر همان تفاهم نامه ها در استان گام برداشت.

وی تاکید کرد: اگر این اقدامات انجام ندهیم و تنها به نشستن دور هم اکتفا کنیم این همایش برگزار نمی شود بنابراین درگاه سرمایه گذاری استان هر چه سریع تر راه اندازی شود و اطلاعات و طرح های دارای توجیه اقتصادی بر روی آن بارگذاری شود.

دکتر شجاعی خطاب به مدیر کل امور شهری استانداری برای نشست توجیهی با ۲۴ شهردار شهرهای استان دستور داد و گفت: در این خصوص به شهرداری ها توصیه نمی کنیم بلکه آنان مکلف به ارائه طرح های سرمایه گذاری دارای توجیه اقتصادی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز