استاندار خراسان شمالی:

همبستگی مشهودی در برگزاری مسابقات جهانی کشتی شاهد بودیم

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۸:۴۱
کد خبر: ۹۴۳۷۷۳
همبستگی مشهودی در برگزاری مسابقات جهانی کشتی شاهد بودیم
استاندار خراسان شمالی گفت: همت و همبستگی مشهودی را در تمامی بخش های برگزاری مسابقات جهانی کشتی شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،دکتر محمد علی شجاعی در آیین تجلیل از عوامل اجرایی برگزاری ششمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان اظهار داشت:به دلیل وجود همین همبستگی و هم افزایی تمام عوامل اجرایی توانستیم میزبانی را بپذیریم و انصافا هم کسی کوتاهی نکرد.

وی افزود: برای رسیدن به مسیر توسعه نیازمند برگزاری چنین رویدادهایی هستیم و این استان ظرفیت انجام چنین اموری را دارد زیرا نشدنی در کار نیست چون توانمندی های ماست که می توانیم کار را به سرانجام مطلوب برسانیم.

شجاعی تصریح کرد: برای اینکه استان را در مسیر رویدادهای بین المللی قرار دهیم در تمامی حوزه ها به دنبال میزبانی این رویدادها هستیم که به زودی استان میزبان مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و زورخانه ای و کاریکاتور و کارتون خواهیم بود. وی افزود: اگر هر رویشی صورت گرفته از حرکت بوده و نباید نداشته ها ما را از اهداف اصلی دور کند و در این مسیر نیازمند نگاه بلند همگان هستیم هرچند همیشه در برگزاری چنین رویدادهایی اعتراضاتی هم هست اما شان ما این است تا نواقص کار را برطرف کنیم.

شجاعی در ارتباط با بخش اعتبارات برگزاری این مسابقات نیز گفت: بارها تاکید کرده ام ریالی از اعتبارات استان هزینه نشده اما حتی اگر اعتبارات استانی هم باشد هیچ ایرادی ندارد. وی تصریح کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی آثار گسترده ای در تمامی حوزه ها خواهد داشت و نگاه امنیتی و آرامش موجود در استان موجب شد تا شاهد برگزاری این مسابقات و سایر مسابقات باشیم زیرا اگر کوچکترین نگرانی بود این امکان محقق نمیشد.

در ادامه این آیین معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: در شرایطی که دشمنان به دنبال انزوا کشیدن نظام و پمپاژ روحیه یاس و ناامیدی بودند یک رویدادهای مهم بین المللی به میزبانی خراسان شمالی شکل گرفت که این رویداد در تاریخ کشتی جهان به ثبت رسید. دکتر علی بیگ زاده خبر برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و زورخانه ای را به میزبانی این استان از تاریخ ۲۸ دی تا ۴ بهمن ماه را نیز داد و گفت: تاکنون ۱۶ کشور برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند که پیش بینی ما حضور بیش از ۴۰ تیم از کشورهای مختلف خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز