استاندار خراسان شمالی؛

صدور مجوز بی نام در خراسان شمالی سرمایه گذاران را جذب می کند

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۲:۵۴
کد خبر: ۹۴۳۷۷۵
صدور مجوز بی نام در خراسان شمالی سرمایه گذاران را جذب می کند
استاندار خراسان شمالی گفت: صدور مجوز بی نام در استان یکی از نقاط قوت مهم برای جذب سرمایه گذار می باشد که باید به خوبی اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدعلی شجاعی در نشست ستاد برگزاری همایش سرمایه گذاری استان، اظهار داشت: مجوز بی نام یعنی اینکه تمام و موافقت نامه های اصولی صادر شده است و فقط در این مجوز باید نام فرد یا شرکت سرمایه‌گذار وارد شود. دکتر شجاعی تاکید کرد: با صدور مجوز بی نام باید کار سرمایه‌گذار از روز بعد آغاز شود بنابراین در این مجوز کلماتی مانند "اگر، شاید و نمی باشد " نباید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: طرح‌ها و پروژه‌هایی که نیاز به حیطه اختیارات استان نیست و نیازمند تایید نهایی از مرکز می باشد نباید وارد مجوزهای بی نام شوند. دکتر شجاعی در ادامه به درگاه سرمایه‌گذاری است آن اشاره داشت و گفت: این درگاه باید نام خراسان شمالی را به خوبی نمایش دهد تا سرمایه‌گذاران با ورود به این درگاه متوجه شوند وارد کدام منطقه جغرافیایی می شوند.

وی افزود: طرح های تعریف شده در همایش سرمایه‌گذاری باید دارای تنوع بخشی باشد و در نوشتن طرح ها اصول استاندارد رعایت شود و همچنین پس از مشخص شدن چند کشور که احتمال حضور و سرمایه گذاری آنان بیشتر است درگاه سرمایه گذاری و طرح ها به زبان آنان نیز ترجمه شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی برگزاری همایش سرمایه گذاری در سطح ملی و بین المللی را فرصتی مناسب برای استان دانست و تاکید کرد: هنر این است که در برگزاری این همایش حتی یک ریال از استان هزینه نشود و این بدان معناست که ما باید فضاهای کسب و کار را در تمامی فرآیندهای کار تعریف کنیم.

دکتر محمدعلی شجاعی ادامه داد: به دنبال آوردن نیروی انسانی از خارج استان برای انجام کارها نیستم چرا که می خواهم نیروهای منطقه کار کنند و توانمند و ماندگار شوند.

دکتر شجاعی خاطر نشان کرد: این همایش باید برای معرفی کل استان باشد و تنها محدود به مرکز استان نباشد بنابراین کمیته های ذیل این ستاد برای تحقق این هدف باید برنامه اجرایی داشته باشند. وی مطرح کرد: باید نشست های ما در تهران هر چه سریع تر پیگیری شود و ذهن آنان را مشغول استان کنیم تا کارها روان تر پیش برود. تعیین سطح مهمانان، بهره مندی از حضور سازمان های مردم نهاد، داوطلبان اجرایی، شرکت های دانش بنیان با هدف ارتقا روح همبستگی و کار اجتماعی، ارتباط با کمیسیون های مشترک دولت ایران با سایر کشورها، تهیه برنامه زمان بندی برای تامین نیازمندی ها توسط روسای کمیته های ذیل ستاد و برگزاری ورکشاپ ها، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها همزمان با برگزاری همایش سرمایه گذاری از دیگر تاکیدات دکتر شجاعی در این نشست بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز