آغاز پذیرش زوج‌های نابارور در مرکز درمان ناباروری بیمارستان بنت الهدی

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۵:۲۲
کد خبر: ۹۴۶۰۲۹
آغاز پذیرش زوج‌های نابارور در مرکز درمان ناباروری بیمارستان بنت الهدی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: زوج های نابارور خراسان شمالی، در مرکز درمان ناباروری بیمارستان بنت الهدی بجنورد پذیرش می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر قاسم بیانی با بیان اینکه حدود 10 تا 20 درصد زوج های جامعه با مشکلات ناباروری مواجه هستند، اظهار کرد: این مرکز تخصصی به عنوان نخستین مرکز پذیرش و درمان زوجین نابارور، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این مرکز در حال حاضر خدماتی همچون بررسی وضعیت زوجین به لحاظ ناباروری، IUI و خدمات دارو درمانی را ارائه می دهد.

دکتر بیانی ابراز امیدواری کرد که با تامین بودجه و توسعه فضای فیزیکی، خدمات IVF و ICFI نیز در آینده ای نزدیک به بیماران ارائه شود.

وی مرحله  IUIرا شامل تزریق داخل رحمی اسپرم عنوان کرد و افزود: در این مرحله نمونه اسپرم گرفته شده و پس از انجام یکسری از آزمایشات، به داخل رحم تزریق می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه های گزاف درمان ناباروری در مراکز خصوصی و هزینه های جاری سفر به سایر استان ها، پیش بینی می شود این مرکز مراجعین زیادی داشته باشد.

دکتر بیانی با اشاره به حضور دکتر طوبی فرازمند فلوشیپ درمان ناباروری در این بیمارستان اظهار کرد: این مرکز همه روزه آماده پذیرش و ویزیت زوج های نابارور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز