معاون عمرانی استاندار:

راه و شهرسازی پروژه های مسکن را با جدیت پیگیری کند

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۶:۵۴
کد خبر: ۹۴۶۴۹۰
راه و شهرسازی پروژه های مسکن را با جدیت پیگیری کند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: راه و شهرسازی ، پروژه های مسکن را با جدیت بیشتری پیگیری کند چرا باید مصوبات سالهای گذشته همچنان بر روی زمین بماند و این قابل توجیه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،رضا رجب زاده در دومین شورای مسکن استان در ارتباط با بدقولی بیمه آرمان جهت پرداخت خسارت زلزله سال ۹۶ اظهار داشت:اگر این بدقولی برای ما محرز شود به تمام ادارات ابلاغ می کنیم تا دیگر همکاری نداشته باشند و این موضوع در قراردادهای آتی هم مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خصوص نصب انشعابات آب و برق برای واحدهای مسکن مهر افزود: شرکت های آب و فاضلاب و برق در قالب مطالبات، موضوعات را تهاتر کرده و تنها بر مبنای قانون حرکت کنند.

رجب زاده همچنین در خصوص تعیین تکلیف پروژه ۲۹۴ واحدی خیرین مسکن ساز نیز تصریح کرد: قصور در این پروژه باید مورد بررسی قرار گیرد هر چند قول های مساعدی از سوی سازمان بهزیستی کشور داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای فضای پارک های مساکن مهر و نصب وسایل بازی و تجهیزات ورزشی توسط شهرداری موضوع بسیار مهمی است و باید از ظرفیت تمام دستگاه های متولی مخصوصا شهرداری ها استفاده شود. رجب زاده ادامه داد: این موضوع هم برای ورودی شهرها و هم مساکن مهر اجرایی شود ضمن اینکه این مهم جزو وظایف شهرداری ها تلقی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز