چاپ ۱۷ عنوان کتاب از سوی مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده اسفراین

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۷:۵۱
کد خبر: ۹۴۹۳۱۲
چاپ ۱۷ عنوان کتاب از سوی مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده اسفراین
۱۷ عنوان کتاب به همت «هاجر قادری» مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده روستای بزنج شهرستان اسفراین به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، هاجر قادری مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده روستای بزنج شهرستان اسفراین گفت: ۱۷ عنوان کتاب شامل هشت عنوان راهنمای گردشگری شهرستان های بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، شیروان و اسفراین و همچنین هشت عنوان کتاب به عنوان جاذبه های هشت شهرستان ذکر شده و کتاب «خراسان شمالی در یک نگاه» می شود.

وی، شمارگان هر عنوان کتاب را هزار جلد اعلام کرد که در مجموع حدود ۴۰ میلیون تومان اعتبار برای چاپ این ۱۷ عنوان کتاب هزینه شده است و افزود: این کتاب ها، با محوریت گردشگری، آداب و رسوم، سوغات، معرفی مفاخر و مشاهیر و بازی های بومی و محلی خراسان شمالی است.

قادری به بیان اینکه سه عنوان کتاب «کودک بزنج»، «بزرگسال بزنج» و «بوم گردی خراسان شمالی» هم در دست چاپ است، اظهارداشت: ۱۷ عنوان کتاب چاپ شده به همراه این سه عنوان کتاب در ایام دهه فجر رونمایی خواهد شد.

گفتنی است؛ پیش از این هم، کتاب «کاردستی آسان کار با قیچی (۱)، (۲) و(۳)» همراه با رنگ آمیزی در شمارگان سه هزار جلد و به همت انتشاراتی بوستان کاغذی اسفراین در اردیبهشت ماه سال جاری به چاپ رسیده است.

کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام روستای بزنج شهرستان اسفراین که از سال ۹۰ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، یکی از کانون های فعال استانی به شمار می رود که در بیشتر  مناسبت های ملی و مذهبی با مشارکت مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و دستگاه ها، فعالیت های مثمرثمری انجام داده است.

کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده به عنوان تنها کانون فرهنگی و هنری روستاهای بزنج و بُرج با جمعیت هزارو ۳۸۰ نفری در این منطقه، توانسته از گروه های مختلف سنی چه زن و چه مرد، میانسال و جوان بهره گرفته و با ۱۵۰ عضو فعال کانونی، فعالیت های شاخصی را در روستا، شهرستان و استان عملیاتی کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز