اولتیماتوم استاندار به تمامی فرمانداران:

تنها یک هفته برای ارائه طرح های حوزه دهیاری فرصت دارید

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۶:۰۱
کد خبر: ۹۴۹۸۰۲
تنها یک هفته برای ارائه طرح های حوزه دهیاری فرصت دارید
استاندار خراسان شمالی به تمامی فرمانداران شهرستانها مهلت یک هفته ای برای ارائه طرح های حوزه دهیاری با تاکید بر ایجاد اشتغال را داد و گفت: هیچ کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمد علی شجاعی در جلسه هر دهیاری یک پروژه اظهار داشت:به دنبال طرح های معنا دار و پخته ای در حوزه دهیاری ها هستیم که دارای توجیه فنی و اقتصادی باشد حتی چندین دهیاری با کمک یکدیگر هم می توانند طرح های مشترکی ارائه دهند.

وی افزود: تاکنون تعداد طرح های ارائه شده بسیار اندک است لذا از این برنامه عقب هستیم که باید تلاش و جدیت بیشتری انجام شود.

شجاعی بر ایجاد بازارچه های محلی در روستاها تاکید کرد و افزود: این بازارچه ها باید در مسیر روستاهای پرتردد ، در دل خود روستاها و با هدف آبادانی و پیوست فرهنگی ، هنری و ورزشی ایجاد شود.

وی ادامه داد: اگر ایجاد این بازارچه ها از بطن روستاها خارج شود دیگر کارآیی لازم را نخواهد داشت که نمونه بارز ایجاد این بازارچه ها را می توان به روستای سه گنبد اشاره کرد لذا می توان بر مبنای آن این طرح را در سایر روستاها هم توسعه داد.

شجاعی به تمامی فرمانداران مهلت سه روزه برای قطعی شدن جانمایی این بازارچه ها داد و گفت: سازمان میراث فرهنگی استان هم باید در ارائه مجوز سریع تر اقدام کند زیرا هدف ما انجام کاری ماندگار با مدیریت خود مردم روستاها در راستای ایجاد درآمد پایدار است.

وی مصوبات این جلسه و اجرایی شدن آن را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: در بحث جانمایی بازارچه ها کم کاری شده در حالیکه آبادی استان باید برای همگان مهم باشد و مهم تر آنکه اولویت نخست ما ایجاد اشتغال است و هر کاری که غیر از آن انجام شود اشتباه است.

شجاعی خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته بارها و بارها تاکید کرده ام که هرآنچه مصوب می شود باید اجرایی شود و من فقط سیاست های استان را پیش میبرم نباید مدیران سیاست های خود را پیش ببرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز