افزایش تماس‌های مزاحمی با اورژانس

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۴:۱۲
کد خبر: ۹۵۰۴۴۱
افزایش تماس‌های مزاحمی با اورژانس
رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: در سه ماهه سوم امسال هشت هزار و 639 تماس تلفنی مزاحمین با اورژانس به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 449 تماس افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر تقی دولت آبادی از مردم خواست تا فقط در موارد اضطراری نجات جان بیمار، با اورژانس تماس بگیرند تا ماموریت این مرکز در کمک به سایر هموطنانی که نیاز به خدمات فوری پزشکی دارند، دچار اختلال نشود. 

وی ادامه داد: ماموریت های شهری اورژانس در سه ماهه سوم سال 98 سه هزار و 826 ماموریت است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 894 ماموریت افزایش یافته است.

وی تعداد ماموریت های جاده ای اورژانس در این مدت را نیز دو هزار و 306 ماموریت خواند که نسبت به سال قبل 749 ماموریت افزایش یافته است.

دکتر دولت آبادی تصریح کرد: تعداد فوتی‌های غیرتصادفی در سه ماهه سوم امسال در ماموریت شهری 62 نفر و جاده ای 53 نفر بوده است که این آمار در سال قبل در ماموریت شهری 49 و جاده ای 36 بوده است.

این مسئول تعداد تماس های منجر به اعزام آمبولانس در مدت ذکر شده را هفت هزار و 610 تماس ذکر کرد و یادآور شد: این آمار در مدت مشابه سال گذشته، پنج هزار و 964 تماس بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز