معاون عمرانی استاندار خبر داد؛

بهره برداری از ۱۰ کیلومتر محور بجنورد به جنگل گلستان

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۸:۳۵
کد خبر: ۹۵۰۹۱۰
بهره برداری از ۱۰ کیلومتر محور بجنورد به جنگل گلستان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از برنامه‌ریزی استان برای بهره برداری از ۱۰ کیلومتر محور بجنورد جنگل گلستان تا دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،رضا رجب زاده در کارگروه ایمنی راه‌های استان، اظهار داشت: بهره برداری کامل از پروژه بزرگراه بجنورد جنگل گلستان یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری می باشد که باید تا پایان سال ۹۹ به اتمام برسد.

رجب زاده گفت: برای تحقق این مصوبه تاکنون اعتبارات لازم تخصیص یافته است و سهم اعتبارات سال ۹۸ نیز تا پایان سال به طور کامل تخصیص خواهد یافت.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری ۱۲ کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان زیر بار ترافیک خواهد رفت و بعد از آن مقطع به مقطع بهره‌برداری خواهیم داشت.

رجب زاده  وی در ادامه بر تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده ای استان به سامانه پایش هوشمند سپهتن تاکید کرد و کفت: اداره کل راهداری استان بر نصب این سامانه بر وسایل حمل و نقل جاده به ویژه دارای محمولات خطرناک نظارت داشته باشد.

وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه تصادفات و عدم رعایت نکات ایمنی برای اطفا حریق یکی از چالش ها می یاشد که ضمن اطلاع رسانی به مردم باید کلاس های آموزشی مشترک بین نیروهای امدادی و شهرداری ها در خصوص تشخیص نوع سوخت و نحوه تخلیه و انتقال مواد خطرناک برگزار شود.

رجب زاده در ادامه بر ایجاد تمهیدات لازم در استان برای پذیرش مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: امسال در مقایسه با سال گذشتهرزیرساخت های بهتری در حوزه راه و گردشگری در استان ایجاد شده است و باید در زمان باقیمانده نیز تقویت شود.

رجب زاده همچنین خطاب به اداره کل راه و شهرسازی استان بر آسفالت جاده و روکش نمودن راست گردهای تقاطع ارکان در محور بجنورد به اسفراین تا پایان سالجاری تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز