استاندار خراسان شمالی؛

۲۸ دی پذیرای ۱۰۰ ورزشکار خارجی هستیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۹:۴۴
کد خبر: ۹۵۱۳۶۵
۲۸ دی پذیرای ۱۰۰ ورزشکار خارجی هستیم
استاندار خراسان شمالی در گفت و گو با برنامه رادیویی ایستگاه ورزش گفت: برای برگزاری سومین مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی پذیرای ۲۲ کشور و ۱۰۰ ورزشکار خارجی در بجنورد هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی با بیان این مطلب، افزود: خراسان شمالی دارای استعدادی های فروان در رشته های مختلف ورزشی می باشد.
دکتر شجاعی ادامه داد: یکی نداشته های استان عدم برگزاری و میزبانی در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری و ... است تا مردم از حضور قشرهای مختلف ملی و بین المللی بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه امروز ورزش پیوند ناگسستنی با اقتصاد و پدیده های اجتماعی دارد، تصریح کرد: به رغم کم برخوردار بودن زیرساخت های استان برای برگزاری این مسابقات اما بنده یاد گرفته ام باید کار را انجام داد و زیرساخت ها را ایجاد و ماندگار کرد.
دکتر شجاعی برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را تجربه ای گرانبها برای جوانان و مدیران استان توصیف کرد و گفت: بعد از میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان، استان خراسان شمالی از ۳۰ دی تا دوم بهمن ماه میزبان برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی می باشد.
وی ادامه داد: میزبانی افزون بر ۳۰ کشور را تدارک دیده بودیم که با توجه به مسائل اخیر در کشور برخی به دنبال تغییر زمان برگزاری این مسابقات بودند اما بسیار ما پافشاری کردیم از ارگان های مختلف به ویژه وزارت امور خارجه کمک گرفتیم تا این مسابقات برگزار شود. دکتر شجاعی تاکید کرد: در حالیکه نگاه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که کشور را ناامن جلوه دهند شهر بجنورد میزبان برگزاری این مسابقات خواهد بود.
وی خبر داد: ۲۸ دی پذیرش تیم ها، ۲۹ دی قرعه کشی مسابقات، ۳۰ دی افتتاحیه و دوم بهمن اختتامیه مسابقات برگزار می شود.
دکتر شجاعی در پایان سخنان خود از تلاش ها و همکاری های سازمان صدا و سیمای ملی و استانی برای پخش زنده مسابقات و فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به واسطه اعتماد به خراسان شمالی برای میزبانی مسابقات قدردانی کرد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز