رئیس ستاد برگزاری مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای؛

فرصت های سرمایه گذاری خراسان شمالی به سفیران معرفی می شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۲:۱۵
کد خبر: ۹۵۲۶۵۰
فرصت های سرمایه گذاری خراسان شمالی به سفیران معرفی می شود
رئیس ستاد برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با اعلام خبر حضور برخی سفیران کشورها در این مسابقات گفت: فرصت های سرمایه گذاری خراسان شمالی در رویداد مسابقات بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حضور مقامات کشوری و بین المللی معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،علی بیگ زاده در کنفرانس خبری سومین دوره مسابقات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی،با اعلام حضور ویزر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و سفیر قزاقستان اظهار داشت: در سالجاری بعد از برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان، استان خراسان شمالی از تاریخ ۲۸ دی تا دوم بهمن برای دومین بار میزبان یک رویداد بین‌المللی ورزشی دیگر می باشد.

بیگ زاده افزود: افتتاحیه این مسابقات در روز ۳۰ دی ماه با حضور وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس کنفدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور برگزار می شود.

وی از حضور ۱۹ تیم خارجی در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: ایران، لهستان، استونی، ترکیه، مجارستان، کره جنوبی، اوکراین، آذربایجان، بنگلادش، هندوستان، اندونزی، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، عراق، افغانستان، تانزانیا، اوگاندا، زیمباوه و کامرون کشورهای حاضر در این مسابقات هستند.

بیگ زاده گفت: تمهیدات لازم برای اسکان، تغذیه، ترابری و امنیت ورزشکاران و مهمانان پیش‌بینی شده است و از امروز فروش بلیط مسابقات در سالن ورزشی شهید علیدخت آغاز می‌شود و قیمت هر بلیط ۵ هزار تومان می باشد.

وی تاکید کرد: سهمیه لازم برای حضور دانش آموزان روستایی، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران لحاظ شده است.

بیگ زاده افزود: برگزاری مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در ایران بوده است و امروز با حضور ۸۶ کشور فدراسیون جهانی این ورزش تشکیل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز