مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی؛

کمک ۵۴,۵ میلیارد تومانی مردم استان خراسان شمالی به محرومان

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۰:۱۸
کد خبر: ۹۵۳۶۷۲
کمک ۵۴,۵ میلیارد تومانی مردم استان خراسان شمالی به محرومان
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم نیکوکار این استان طی ۹ ماهه امسال بیش از ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به محرومان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد بابیان اینکه که مردم نوع‌دوست این استان در ۹ ماهه امسال ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان این استان کمک کردند، افزود: این کمک‌ها در سرفصل‌های مهمی همچون صدقات، زکات و اکرام ایتام پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه در حوزه صدقات مردم سخاوتمند این استان سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به محرومین کمک کردند، ادامه داد: مشارکت مردم در پرداخت صدقه طی امسال ۲۲ درصد رشد داشته است.

الهی راد بیان کرد: در حوزه زکات نیز تاکنون بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان کمک پرداخت‌شده است که امیدواریم تا پایان سال به ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی به گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری تأکید کرد و گفت: در حوزه اکرام نیز بالغ‌بر ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در سرفصل مبتنی بر نیاز نیز ۲۳ میلیارد تومان جمع‌آوری‌شده است.

وی با تقدیر از همکاری مردم استان خراسان شمالی اعلام کرد: رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آنان در استان، تنها با همیاری و همدلی مردم نیک‌اندیش محقق خواهد شد.

الهی راد بابیان اینکه کمک‌های پرداختی مردم به‌طور کامل به دست محرومان می‌رسد، گفت: کمک‌های مردمی در بخش‌های مسکن، معیشتی، بهداشت و درمان، عمرانی، امور فرهنگی، اکرام، آموزش، اشتغال و مشاوره برای مددجویان تحت حمایت هزینه می‌شود.

وی در پایان با اشاره به استفاده از روش‌های نوین پرداخت اظهار کرد: نیکوکاران به‌منظور سهولت در کمک‌رسانی به نیازمندان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* نسبت به واریز کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز