کنسول پاکستان در مشهد:

استاندار خراسان شمالی در ارتباطات خارجه نخبه است

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۷:۵۷
کد خبر: ۹۵۴۲۶۶
استاندار خراسان شمالی در ارتباطات خارجه نخبه است
کنسول پاکستان در مشهد از نگاه توسعه ای استاندار خراسان شمالی برای گسترش روابط این استان با دیگر کشورها تقدیر کرد و گفت: استاندار خراسان شمالی در ارتباطات خارجه نیرویی نخبه و حرفه ای است و به اهمیت ارتباط با دیگر کشورها به خوبی واقف است و این موجب می شود ما با انگیزه بالایی از پیشنهادات استاندار خراسان شمالی برای توسعه ارتباطات اقتصادی و گردشگری استقبال کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،عرفان محمود بخاری در دیدار با دکتر محمد علی شجاعی از جدیت استاندار خراسان شمالی در حوزه تعامل و گسترش روابط تجاری تقدیر کرد و افزود:استاندار خراسان شمالی نگاه وسیعی جهت سرمایه گذاری دارند و ما این آمادگی را داریم تا درخواست ها و مطالبات شما را مورد پیگیری قرار دهیم.

وی گفت:تمامی درخواست را به دولت پاکستان منتقل می کنیم زیرا اعلام همکاری با سرمایه گذاران پاکستانی فرصت خوبی برای این کشور خواهد بود، زیرا خراسان شمالی قابلیت ها و توانمندی های خوبی دارد.

استاندار خراسان شمالی گفت: از سرمایه گذاران پاکستانی در حوزه های مختلف جهت بازدید از این استان دعوت می کنیم و علاقمندیم در حوزه های سرمایه گذاری ، ارائه خدمات پزشکی به بیماران پاکستانی و گردشگری ارتباطات خوبی را ایجاد کنیم.

دکتر محمد علی شجاعی در دیدار کنسول پاکستان در مشهد اظهار داشت: جهت همکاری با سرمایه گذاران در تمامی بخش ها اعلام آمادگی می کنیم و می توانیم با برگزاری نشست های مختلف در مسیر رفع مشکلات تجار طرفین قدم برداریم تا یک بار برای همیشه این مشکلات حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز