رئیس ستاد انتخابات استان:

۸۴۰ شعبه اخذ رای به دستگاه احراز هویت مجهز می شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۷:۰۰
کد خبر: ۹۵۴۶۸۷
۸۴۰ شعبه اخذ رای به دستگاه احراز هویت مجهز می شود
رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی گفت: در انتخابات اسفند ماه سالجاری ۸۴۰ شعبه اخذ رای استان به دستگاه احراز هویت مجهز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،ولی الله حیاتی در ستاد برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در استان پیش بینی شده است و تعامل لازم بین هیات های اجرایی و نظارت برقرار می باشد. حیاتی با تاکید بر اینکه شروع انتخابات راس ساعت ۸ صبح قطعی است و کسی نمی تواند در زمان برگزاری اختلال ایجاد کند، تصریح کرد: سازو کارهای لازم برای شروع انتخابات در ساعت ۸ صبح در تمامی شعب اخذ رای باید پیش بینی شود.

حیاتی افزود: برای مناطق دوردست باید سه نماینده فرماندار شهرستان، هیات نظارت و نیروی انتظامی روز قبل از انتخابات کارهای لازم را انجام دهند و تعامل بین هیات نظارت و اجرا باید در تمامی مراحل فرآیند انتخاب وجود داشته باشد. وی ادامه داد: یک هفته قبل از برگزاری انتخابات فرمانداران باید لیست اعضای شعب را جمع بندی کنند و اعضای شعب و نماینده فرماندار و هیات نظارت یکدیگر را بشناسند.

حیاتی تاکید کرد: شروع انتخابات بدون حضور هیات نظارت امکان پذیر نیست و هیات اجرایی مجاز به برگزاری انتخابات نیست و بنابراین درتمامی فرآیندهای انتخاب باید تعامل بین دو هیات برقرار باشد.

در ادامه این نشست رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان هم اظهار داشت: شمارش معکوس برگزاری انتخابات سال ۹۷ آغاز شده است و کمتر از یک ماه دیگر انتخابات برگزار می شود.

علی بیگ زاده افزود: برای هر شهرستان ۳ دستگاه اجرایی به عنوان معین انتخاب شده است و یک هفته قبل از برگزاری انتخابات ارتباط برقرار می شود و فرمانداران مطالبات خود از این معین ها را به ستاد پشتیبانی ارائه دهند.

 

نظر شما