استاندار خراسان شمالی؛

پیام صلح دوستی ایران به جهان مخابره شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۹:۲۰
کد خبر: ۹۵۴۶۸۹
پیام صلح دوستی ایران به جهان مخابره شد
استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در این استان پیام صلح دوستی ایران و مبارزه با هر زورگویی و تروریسم را به جهان مخابره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمد علی شجاعی در آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با قدردانی از ادای احترام ورزشکاران و مهمانان خارجی به تمثال مبارک شهید بزرگوار و بزرگ پاسدار انقلاب اسلامی، حاج قاسم سلیمانی و همرزمش ابومهدی مهندس از بزرگان عراق و جانباختگان پرواز هواپیمای اوکراین، اظهار داشت: این ادای احترام مهر تاییدی بر گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه حاج قاسم سلیمانی متعلق به همه ملت‌های آزادیخواه است، بود.

دکتر شجاعی افزود: حضور ورزشکاران ۲۰ کشور در استان خراسان شمالی خطه ای که سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است بر خلاف اخبار کذب استکبار جهانی نشان داد که ایران امن تر از هر کشور دیگر در جهان است.

وی خطاب به ورزشکاران این مسابقات تاکید کرد: شما با حضور تان و ادای احترامتان ثابت کردید ملت‌ها برای مبارزه با هر زورگویی در جهان کنار یکدیگر هستند.

بر اساس این گزارش، آیین اختتامیه این مسابقات با حضور رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، معاونت وزیر ورزش و جوانان و محمدرضا طالقانی، رییس اسبق فدراسیون کشتی و یکی از پیشکسوتان بزرگ ورزش کشتی کشور، برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز