چهار مقوله مهم انتخاباتی از نگاه رئیس ستاد انتخابات استان

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۸:۰۷
کد خبر: ۹۵۵۷۹۱
چهار مقوله مهم انتخاباتی از نگاه رئیس ستاد انتخابات استان
رئیس ستاد انتخابات استان بر چهارموضوع مهم در امر انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت، سلامت ، رقابت و امنیت چهارمقوله مهم در انتخابات است و به کسی هم اجازه نخواهیم داد تا آرامش امر انتخابات را برهم زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر ولی الله حیاتی در نشست هیات های اجرایی انتخابات در شهرستان گرمه اظهار داشت: به کسی اجازه نخواهیم داد تا آرامش استان برهم زده و حاشیه سازی کنند و این موضوع را با هماهنگی هیات های نظارت مدیریت می کنیم.

وی افزود: مصمم هستیم تا انتخابات به دور از تنش ، غوغا سالاری و حاشیه پردازی در محیطی کاملا امن و توام با آرامش برگزار شود که امنیت انتخابات جزو وظایف ماست.

حیاتی تصریح کرد: امنیت انتخابات فقط مربوط به روز برگزاری انتخابات نیست بلکه در تمام مراحل انتخابات پیوست امنیت باید جاری باشد و فرمانداران این مسئله را باید در دوره های گذشته انتخابات آسیب شناسی و احصا کنند تا نواقص کار برطرف شود.

وی تاکید کرد: فضای امنی برای تمام کاندیداها، تمام گرایش ها و گویش ها فراهم کرده ایم و این مقوله در چارچوب ترسیم قانون مدیریت می شود. حیاتی اظهار داشت: باید انتخابات پرشور و توام با شعور و مدار قانونمداری باشد و هرگز نباید بین رقابت و قانونمداری تفاوت قائل شد و نباید به بهانه رقابت و مشارکت ، قانون را زیر پای گذاشت تا مردم بر مدار برنامه محوری گزینه های خود را انتخاب کنند.

وی افزود: زمانی که موعد تبلیغات فرا نرسیده اما عده ای در حسینیه ها و مساجد تشکیلاتی را ایجاد تا تبلیغات رسمی انجام دهند این کار خلاف قانون است درحالیکه تمام سیاست های انتخاباتی باید بر مدار قانون باشد.

رئیس ستاد انتخابات خاطرنشان کرد: دشمنان با توطئه چینی دقیق می خواهند مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند تا بین مردم و حاکمیت فاصله اندازند.

دکتر حیاتی گفت: مردم باید به مجریان و ناظران انتخابات اعتماد کنند و این مجریان باید در کمال سلامت و رعایت اصل بی طرفی اعتماد مردم را در عمل و اقدام جلب کنند لذا سلامت انتخابات یک مقوله مهم مورد انتظار ما از هیات های اجرایی است زیرا موجب افزایش اعتماد عمومی مردم و مشارکت آنان می شود.

وی بیان کرد: باید تلاش شود تا مشارکت قابل قبولی در تراز جمهوری اسلامی انجام شود و همه جناح ها ، گروه های سیاسی و احزاب باید نقش خود را ایفا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز