ایجاد مرکز نیکوکاری شهدای دانش آموز تمرین عملی احسان و نیکوکاری

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۵:۲۵
کد خبر: ۹۵۶۸۲۲
ایجاد مرکز نیکوکاری شهدای دانش آموز تمرین عملی احسان و نیکوکاری
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ایجاد مرکز نیکوکاری شهدای دانش آموز را تمرین عملی احسان و نیکوکاری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،کمیته امداد، مجید الهی راد  در جلسه هم اندیشی و بازدید از مرکز نیکوکاری شهدای دانش آموز که به منظور هماهنگی و راه اندازی مرکز پشتیبانی از خدمات صورت گرفت، گفت:  خدمات همکاران آموزش و پرورش طی این مدت قابل تقدیر است.

وی با  مهم برشمرده جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نسلی انقلابی و سالم، افزود: کمیته امداد نیز به نوعی با داشتن دانش آموزان محروم تحت حمایت در این مسئولیت اجتماعی  و موضوع تربیت نسل آینده سهیم  است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به نوعدوستی و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین نسل آینده دانش آموزان و فرزندان باید گسترش یابد، خاطر نشان کرد: مرکز نیکوکاری شهدای دانش آموز با نیت خیر احسان و نیکوکاری ایجاد شده است.

 وی این مرکز را تمرین عملی احسان و نیکوکاری  برشمرد و افزود:  دانش آموزان باید به صورت عملی با این فرهنگ آشنا شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه خوشبختانه هم اکنون فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان نهادینه شده است، خاطر نشان کرد:  زمینه ایجاد مشارکت دانش آموزان نیز با ایجاد این مرکز محیا شده است.

الهی راد یک بُعد مهم مرکز نیکوکاری را ترویج فرهنگ نوعدوستی در بین دانش آموزان و پر رنگ شدن نقش آنان در این امر مهم عنوان کرد و ادامه داد:  یکی دیگر از ابعاد مرکز نیکوکاری در زمینه حل مشکلات  اقتصادی  و مادی دانش آموزان است که تا کنون این مرکز گره های مشکلات بسیاری را در حد توان پوشش داده است.

وی ایجاد هم افزایی در بین مدارس و اولیاء دانش آموزان را یک نقطه قوت دیگر مراکز نیکوکاری شهدای دانش آموز عنوان کرد و گفت:  با برنامه ریزی بلند مدت می توانیم به اهداف بالایی برسیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز