مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی؛

اجرای ۱۵۰ برنامه ویژه حمایتی، فرهنگی و اجتماعی در ایام‌الله دهه فجر

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۵۸۲۲۰
اجرای ۱۵۰ برنامه ویژه حمایتی، فرهنگی و اجتماعی در ایام‌الله دهه فجر
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از اجرای ۱۵۰ برنامه عمومی و شاخص به مناسبت دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: این برنامه‌ها در قالب برنامه‌های فرهنگی، حمایتی و اجتماعی پیش‌بینی‌شده است.

وی به برنامه‌های فرهنگی در راستای توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت اشاره کرد و گفت: ازجمله برنامه‌های مناسبتی این نهاد در این زمینه، اعزام ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی و فرهنگی مشهد مقدس و قم است.

وی در ادامه به اجرای طرح فلاح در جهت آگاه‌سازی خانوارهای تحت حمایت نسبت به مسائل دینی و اخلاقی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح فلاح در قالب هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی به جذب خانوارهای جدید به مناسبت ایام دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با اهداء جوایز با محتوای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات نقاشی ویژه فرزندان مددجو و برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی با محوریت انقلاب اسلامی بخشی دیگر از برنامه‌های فرهنگی این نهاد است.

الهی راد برگزاری شب‌شعر به مناسبت ایام فاطمیه و انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این نهاد عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری شب خاطره گویی جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و برگزاری محافل انس با قرآن، محافل نور نیز ازجمله این برنامه‌ها هستند.

وی همچنین به اجرای طرح مفتاح الجنه در جهت سرکشی از ایتام، بیماران و سالمندان اشاره کرد و ادامه داد: طرح مفتاح اجنه باهدف تمسک به سیره و رفتار علوی مولای متقیان امام علی (ع) و فراهم کردن فرصت لازم برای خیران و نیکوکار جهت رسیدگی و کمک به حال نیازمندان و ایتام تحت حمایت اجرا می‌شود.

وی همچنین بازدید چهره به چهره مددکاران با خانواده‌های تحت حمایت، افتتاح مسکن و افتتاح طرح‌های اشتغال را از دیگر برنامه‌های این نهاد در این ایام معرفی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز