معاون رئیس جمهور در بجنورد:

سیاست دولت تدبیر و امید مبتنی بر توسعه پایدار است

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۰:۴۵
کد خبر: ۹۵۹۸۲۹
سیاست دولت تدبیر و امید مبتنی بر توسعه پایدار است
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور که بعنوان نماینده رئیس جمهور جهت افتتاح پروژه های دهه فجر سفری یکروزه به خراسان شمالی دارد، سیاست دولت تدبیر و امید را مبتنی بر توسعه پایدار دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر عیسی کلانتری در نشستی با استاندار خراسان شمالی با بیان این مطلب اظهار داشت:بر اساس سیاست دولت تمام برنامه های توسعه باید دارای بسته زیست محیطی باشد لذا به مسائل محیط زیست نباید تحت تاثیر رشد، بی توجهی شود.

وی با بیان اینکه اگر در گذشته حوزه محیط زیست مورد غفلت واقع شده باید در حال حاضر این مسائل رعایت شود ، تصریح کرد: در صورت رعایت مسائل زیست محیطی می توان شاهد توسعه پایدار بود.

دکتر کلانتری در ارتباط با حوزه معادن نیز خاطر نشان کرد: معادن ما در سطح کشور رعایت ضوابط زیست محیطی را نداشته اما سیاست دکتر روحانی رئیس جمهور این است که توسعه نباید رخ دهد که محیط زیست را تخریب کند و این سیاست جزو قانون برنامه ششم توسعه نیز قرار گرفته است.

وی با تاکید بر این نکته که باید راهکارهای جبرانی برای رفع مشکلات حوزه زیست محیطی در نظر گرفت ، افزود؛ هدف اصلی ما حذف توسعه ناپایدار در این حوزه است.

دکتر کلانتری اظهار داشت: همکاری های زیست محیطی با کشورهای همسایه حائز اهمیت است اما متاسفانه خلیج فارس قربانی مسائل سیاسی کشورهای همسایه شده و این امر منجر به بروز آلودگی های بیشتر در این حوزه شده که باید تدابیر جدی تری اتخاذ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز