معاون سیاسی استاندار؛

هیات های نظارت و اجرا برای برگزاری انتخاباتی با شکوه پای کار هستند

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۰:۳۶
کد خبر: ۹۶۰۸۱۶
هیات های نظارت و اجرا برای برگزاری انتخاباتی با شکوه پای کار هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: هیات های نظارت و اجرایی برای برگزاری انتخاباتی با شکوه پای کار هستند و در استان بیش از ۶۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی در مراسم تقدیر از فعالان حوزه دفاع مقدس استان با تبریک ایام دهه فجر، اظهار داست: در طول ۴۱ سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی همواره با توطئه های ریز و درشت دشمنان مواجهه بوده ایم که یکی از توطئه ها جنگ تحمیلی هشت ساله ای بود که دنیای استکبار علیه ما برنامه ریزی کرد.

حیاتی افزود: به رغم اینکه انقلاب اسلامی نوپا بود و در اقصی نقاط کشور قومیت ها تحریک شده بودند بنابراین بر اساس معادلات بین المللی ما باید در همان روزهای اول جنگ شکست می خوردیم اما فرهنگ دفاع مقدس رمز ماندگاری و مانایی ما در جنگ هشت ساله بود.

وی ادامه داد: در فرهنگ دفاع مقدس تکبر، غرور و خودبینی معنایی نداشت و ایثار، جانفشانی و از خودگذشتگی سرلوحه امور بود و یکپارچگی، ایستادگی و مقاومت فضای حاکم بی کشور بود.

حیاتی مطرح کرد: امروز هم توسط دشمنان جنگ تمام عیار اقتصادی بر پایه نارضایتی های معیشتی مردم علیه ما طرح ریزی شده است که راه برون رفت از مشکلات کنونی رجوع به فرهنگ دفاع مقدس است.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در دوم اسفند ماه سالجاری رویداد بزرگ و تاریخی انتخابات را در پیش داریم، تاکید کرد: با مقایسه معیارها و روش های برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی با دیگر کشورها متوجه خواهیم شد ایران دموکرات ترین کشورهاست چرا که تاکنون برای تعیین سرنوشت کشور ۳۶ بار به رای مردم رجوع شده است که این عدالت اجتماعی در رای دادن از برکات انقلاب اسلامی می باشد.

ولی الله حیاتی افزود: انتخابات موجب اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی می شود و بنابراین جدای از اینکه طرفدار چه جریان و جناح سیاسی هستیم باید تلاش کنیم مردم در پای صندوق های رای مشارکت حداکثری داشته باشند چرا که هر چه این حضور پرشکوه باشد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در چشم جهانیان بیشتر خودنمایی می کند.

حیاتی گفت: مردم در صحنه های مختلف نشان داده اند که پای آرمان های انقلاب و امام راحل ایستاده اند که می توان به حضور پرشور مردم در تشییع جنازه سردار سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد که خون این شهید بزرگوار موج جدیدی از امید را در شریان های انقلاب اسلامی جاری کرد.

نظر شما